• ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
  • کد خبر: 46941
  • readingTime: ۱ دقیقه
منوچهر نیکفر

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: سپاهان تنها نماینده ایران در آسیا است و یک نماینده شایسته، قابل احترام و پراهمیت برای تمام مردم ایران به شمار می‌رود.

به گزارش ایراسین و به نقل از تارنمای باشگاه سپاهان، منوچهر نیکفر در جمع بازیکنان تیم فوتبال باشگاه سپاهان اظهار داشت: باتوجه به شرایط به وجود آمده، به بنده تکلیف کردند در این باشگاه باشیم و تلاش ما این است که سپاهان از روند پیشرفت خود عقب نماند؛ از آقای ساکت تقدیر و تشکر می‌کنم. ایشان از دوستان قدیمی من است و بدون شک در ادامه نیز از مشورت‌ها و راهنمایی‌های ایشان بهره می‌بریم.

وی ادامه داد: سپاهان یک تیم مردمی است و همه مردم به این تیم علاقه بسیاری دارند؛ من این موضوع را در شب قهرمانی سپاهان در سال ۹۴ و شادی و نشاط مردم از این قهرمانی به چشم خود دیدم.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: مانند سال ۹۲ که معاون کارخانه بودم و مسئولیت باشگاه را به من محول کردند، امروز هم این مسئولیت بزرگ را به بنده محول کردند و تلاشم بر این معطوف بود که در آن زمان شرایط بهبود تیم را فراهم کنم و امروز هم در همین راستا تلاش می‌کنم.

وی ادامه داد: سپاهان یک باشگاه بزرگ و مردمی به شمار می‌رود که بهترین‌های ایران را در کنار خود دارد و بدون شک باید تلاش کرد که در مسیر موفقیت پیش رود.

نیکفر افزود: تلاش من آن است که پشتیبانی همه جانبه مناسبی از تیم صورت دهم و مدیریت صحیحی در این زمینه داشته باشم تا تمرکز بازیکنان صرفاً بر روی مسابقات و شرایط فنی فوتبالی باشد.

وی تصریح کرد: سپاهان تنها نماینده ایران در آسیاست و یک نماینده شایسته، قابل احترام و پراهمیت برای تمام مردم ایران به شمار می‌رود.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: همانطور که شما به‌خوبی این موضوع را می‌دانید، مهمترین مسئله در یک تیم فوتبال، هماهنگی است و نقش ما در این بین به عنوان مدیرعامل باشگاه، ایجاد هماهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام و امروز هم تکرار می‌کنم؛ هواداران، بازیکنان، مربیان و رسانه‌ها، چهار رکن موفقیت یک تیم فوتبال و باشگاه به شمار می‌روند و امیدوار هستیم که در کنار هم شرایط موفقیت تیم را فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال و تعدادی از بازیکنان، ضمن خوشامدگویی به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

در پایان این جلسه، سرپرست باشگاه به همراه مسئولان تیم از کمپ تمرینی بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =