زارع پور

مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر اعضای اکوسیستم فناوری و نوآوری جنوب کشور در همایش فولادی‌شو، شور و حالی وصف نشدنی داشتند و هم از دمودی و هم از دیدارهای چهره به چهره با مدیران فولادمبارکه استقبال خوبی انجام شد.

به گزارش ایراسین، شاهین زارع مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر اعضای اکوسیستم فناوری و نوآوری جنوب کشور در همایش فولادی‌شو، شور و حالی وصف نشدنی داشتند و هم از دمودی و هم از دیدارهای چهره به چهره با مدیران فولادمبارکه استقبال خوبی انجام شد.

وی گفت: این شور و حال نشان‌دهنده موج نوآوری در سواحل نیلگون خلیج فارس است که امیدواریم با افزایش همکاری‌ها میان فولاد هرمزگان و mstid، شاهد رسیدن به نتایج مطلوب باشیم.

مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان افزود: شرکت‌هایی که در این مسیر شناسایی می‌شوند حتماً ارتباطی بیشتر و بهتر با فولاد هرمزگان خواهند گرفت تا بتوانیم از ظرفیت‌های این شرکت‌ها بیشتر از قبل استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =