فولادی شو

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری فولادمبارکه در شرکت‌های مستعد جنوب کشور می‌تواند باعث تحول خوبی در این شرکت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان صبح سه شنبه در ششمین برنامه «فولادی شو» اظهار کرد: زیست بوم فناوری و نوآوری استان هرمزگان ظرفیت‌های خوبی دارد و از سوی دیگر صنایع متنوعی از جمله صنایع دریایی و فولادی در منطقه وجود دارد که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند به همراه آنها به ارتقاء جریان اقتصادی در منطقه کمک کنند.

وی گفت: صنایع به ویژه شرکت فولاد هرمزگان کمک‌های خوبی را در تشکیل و ادامه فعالیت پارک علم و فناوری نموده که به همین خاطر از همه دست‌اندرکاران این شرکت تشکر می‌کنم.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: جلسات چهره‌به چهره، یکی از اتفاقاتی است که در همایش ششم فولادی‌شو با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه جنوب کشور به ثمر می‌رسد و می‎‌تواند اتفاقی مبارک برای پیشرفت شرکت‌ها باشد.

وی خاطر نشان کرد: رویداد دموی دی نیز یکی از اتفاقات خوب دیگری است که در این برنامه دوروزه اتفاق خواهد افتاد و در نهایت موجب سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری فولادمبارکه در شرکت‌های مستعد جنوب کشور می‌شود که این موضوع می‌تواند باعث تحول خوبی در این شرکت‌ها شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =