• ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر: 46767
  • readingTime: ۱ دقیقه
الاتحاد - سپاهان

تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد تا برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در انتظار نتایج دیدارهای فردا باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در چارچوب دیداری از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ در ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر مکه به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

صالح العمری در دقیقه ۱۴ از روی ضربه ایستگاهی و ژوتا در دقیقه ۶۹ برای الاتحاد گلزنی کردند تا این تیم پنجمین پیروزی‌اش در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. تک گل سپاهان را نیز رامین رضاییان در دقیقه ۴۸ وارد دروازه حریف کرد.

بعد از پایان این دیدار الاتحاد با ۱۵ امتیاز صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ شد و سپاهان با ۱۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. با توجه به نتایجی که در بازی‌های امروز لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد، طلایی‌پوشان اصفهان قطعاً یکی از تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود مگر اینکه پاختاکور در بازی فردا مقابل الفیحای عربستان با هشت گل پیروز شود، اتفاقی که وقوع آن بسیار بعید به نظر می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =