سپاهان - آلمالیق

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مهمان الاتحاد عربستان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مهمان الاتحاد عربستان است؛ این دیدار از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (دوشنبه ۱۳ آذر)، در ورزشگاه شهرک ورزشی ملک عبدالعزیز مکه برگزار خواهد شد.

به همین بهانه نگاهی می‌اندازیم به آمار و ارقام سپاهان در هفته‌های پایانی فصول گذشته لیگ قهرمانان آسیا خواهیم انداخت:

  • تقابل‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان هیچ گاه با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. (۴ برد برای الاتحاد و ۳‌ برد برای سپاهان)
  • سپاهان در آخرین بازی‌های خود در مرحله گروهی فصول گذشته لیگ قهرمانان آسیا ۷ برد، یک تساوی و ۵ شکست به دست آورده است.
  • سپاهان ۳ بار از مرحله گروهی صعود کرده است که هر بار به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافته است؛ زردپوشان اصفهانی در حالی در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ در گروه خود دوم شدند که در آن فصول فقط یک تیم از هر گروه مجوز حضور در مراحل حذفی را دریافت می‌کرد.
  • هر ۳ صعود سپاهان به مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی رقم خورده است که اصفهانی‌ها در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.
  • طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۲ با برتری مقابل الشباب و الاهلی عربستان به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافتند؛ دیگر صعود سپاهان در سال ۲۰۱۱ و با برتری مقابل الجزیره امارات در آخرین بازی مرحله گروهی رقم خورده است.
  • سپاهان در ۲۹ تقابل گذشته خود برابر نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، ۱۱ برد، ۶ تساوی و ۱۲ شکست به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =