خوش خلق

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز در آئین افتتاح خط نورد سرد فولاد زرین شهرکرد گفت: ضروری است با توجه به افزایش ظرفیت خط تولید سهمیه ورق تخصیص یافته به فولاد تاراز و شرکت نورد فولاد زرین شهرکرد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد خوش خلق مدیرعامل شرکت فولاد تاراز، صبح پنجشنبه در آئین افتتاح خط نورد سرد فولاد زرین شهرکرد که با حضور وزیر صمت برگزار شد، با بیان اینکه امروز اولین خط نورد سرد در استان چهار محال و بختیاری به دست توانمند پرسنل این شرکت به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: ظرفیت این خط ۲۰۰ هزار تن است و بسته به ضخامت ورق تا ۲۵۰ هزار تن امکان افزایش ظرفیت تولید دارد.

وی افزود: مجموع ظرفیت تولید خط نورد سرد فولاد زرین ۵۰۰ هزار تن، ورق سرد است که تا سه ماه آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

مدیرعامل شرکت فولاد تاراز با بیان اینکه این شرکت سال گذشته ۲.۵ میلیون دلار صادرات داشته است، ابراز کرد: صادرات این شرکت در سال جاری تاکنون ۵ میلیون دلار بوده و تا پایال سال به ۱۰ میلیون دلار و معادل ۷۵ درصد افزایش خواهد رسید.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۵۰ نفر از جوانان شهرکرد در این پروژه گفت: تاکنون ۵۰ نفر آموزش دیده و شاغل شده‌اند و ۱۰۰ نفر نیز مراحل استخدام آنها انجام شده و در حال آموزش هستند.

خوش خلق با بیان اینکه تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در فولاد تازار انجام شده و معادل همین اعتبار برای بهره‌برداری کامل نیاز داریم، اضافه کرد: همچنین یکی از مطالبات ما تخصیص سهمیه بیشتر ورق است که انتظار داریم این سهمیه به میزان کافی تخصیص یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =