شره زدایی

 رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه گفت: کارکنان واحد آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه با تلاش مضاعف توانستند رکورد شره‌زدایی تختال را به عدد ۹۳۴۵ برسانند.

به گزارش ایراسین، محسن احمدی رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه اظهار داشت: کارکنان واحد آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه با تلاش مضاعف توانستند رکورد شره‌زدایی تختال را به عدد ۹۳۴۵ برسانند.

رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولادمبارکه افزود: یکی از علل سرآمدی شرکت فولاد مبارکه در کشور، مشتری‌مداری و تلاش برای ارائه محصولات کیفی است.

احمدی از ضایعات زیر تختال که اصطلاحاً به آن شُره گفته می‌شود به‌عنوان یکی از مشکلات مطرح‌شده از سوی مشتریان در کارخانجات فولادسازی و همچنین فولاد مبارکه نام برد و گفت: وجود ضایعات زیر تختال که در اثر برش تختال حین فرایند ریخته‌گری ایجاد می‌شود می‌تواند خسارات زیادی به تجهیزات وارد کند، در عین حال می‌تواند در کیفیت محصولات تولیدی حین نورد نقش بسزایی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد این ضایعات زیر تختال در تمام ماشین‌های ریخته‌گری حین برش تختال اجتناب‌ناپذیر است، گفت: به‌منظور کیفی‌سازی هرچه بهتر محصولات جهت تحویل به مشتریان داخلی و خارجی، فرایند شره‌زدایی در انبارهای بیرونی واحد آماده‌سازی تختال با استفاده از پیکور بادی به‌عنوان یکی دیگر از مراحل آماده‌سازی تختال انجام می‌شود.

به گفته رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی، در همین راستا در مهرماه سال ۱۴۰۲ و در ادامه عملکرد خیره‌کننده ناحیه فولادسازی در ثبت رکورد تولید ماهانه به میزان ۸۰۲ هزار تن، تلاشگران واحد آماده‌سازی تختال نیز موفق به خلق این رکورد شده‌اند.

وی حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ناحیه و عزم راسخ کارکنان واحد آماده‌سازی تختال در اصلاح فرایندها را از عوامل اصلی این موفقیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی بهتر و اهتمام هرچه بیشتر کارکنان واحدهای پشتیبانی در زمینه آماده‌سازی اسلب عملکرد درخشان‌تری را تا پایان سال ۱۴۰۲ شاهد باشیم.

احمدی در پایان از حمایت‌های مدیریت ناحیه فولادسازی، واحدهای پشتیبانی، دفتر فنی تولید، کنترل کیفی و همچنین شرکت‌های پیمانکاری که در دست‌یابی به این رکورد همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =