معدن جانجا

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران را شرکتی موفق در حوزه معدن دانست و گفت: این شرکت می تواند شرکتی پیشرو و شتاب دهنده در حوزه معدنی باشد.

به گزارش ایراسین، علیرضا عسگریان اظهار داشت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از بزرگترین شرکت های معدنی کشور محسوب می شود که همواره نیازمند برنامه ریزی های دقیق و مدون، مدیریتی کارآمد و پیشران و همکاری و هماهنگی بین تمامی بخش های مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه در شرکت‌ها، تنها مدیرعامل مسئول پیشبرد اهداف نیست، افزود: تمامی نیروها در پیشرفت و توسعه شرکت خود نقش دارند.

عسگریان با بیان اینکه شرکت سنگ آهن از معدود شرکت های بین نسلی است، اضافه کرد: با شفاف سازی طرح ها و نظارت بر فعالیت های اجرایی در آنها باید از سرمایه ها حفاظت کنیم.

وی به موضوع سرمایه گذاری نیز اشاره کرد و گفت: برای توسعه و رسیدن به یک آینده روشن، نیازمند سرمایه گذاری های قوی در حوزه معدن هستیم که امیدواریم این سرمایه ها در استان یزد، استان های مجاور و حتی در کشور شناسایی شده و با تامین مالی اهداف توسعه ای به خوبی پیش رود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران شرکتی موفق است که می تواند پیشرو و شتاب دهنده باشد، تصریح کرد: این شرکت می تواند در یک برنامه سه ساله تمامی ظرفیت های خود را به خوبی پیدا کند.

عسگریان خاطرنشان کرد: اگر برنامه ای عملی، مدون، ترکیبی و چند جانبه داشته باشیم و به درستی سرمایه گذاری کنیم می توانیم امیدوار باشیم که در آینده پشتوانه ای قوی تر از نفت خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =