رختکن فولاد

رئیس اجرای پروژه‌های ساختمانی و محوطه‌سازی فولاد مبارکه گفت: پروژه احداث رختکن و رستوران کمپ پیمانکاران فولاد مبارکه اصفهان که به‌منظور رفاه هرچه بیشتر کارکنان پیمانکاران شرکت در دستور کار قرار گرفته اکنون با پیشرفت ۱۰۰ درصدی فاز اول با قوت و سرعت قابل‌قبولی در حال انجام است.

به گزارش ایراسین، مهدی حاجی‌احمدی رئیس اجرای پروژه‌های ساختمانی و محوطه‌سازی فولاد مبارکه، اظهار داشت: پروژه احداث رختکن و رستوران کمپ پیمانکاران فولاد مبارکه اصفهان که به‌منظور رفاه هرچه بیشتر کارکنان پیمانکاران شرکت در دستور کار قرار گرفته اکنون با پیشرفت ۱۰۰ درصدی فاز اول با قوت و سرعت قابل‌قبولی در حال انجام است.

وی گفت: رختکن و رستوران کمپ پیمانکاران در زمینی به وسعت ۷۲۰۰ مترمربع واقع در محل کمپ پیمانکاران در دو طبقه شامل رختکن با ظرفیت ۱۸۰۰ نفر در دو فاز تعریف گردید.

حاجی‌احمدی هدف این پروژه را حذف و کاهش هزینه‌های تجهیز کارگاه و تأمین مکان مناسبی برای تعویض لباس، صرف غذا و رفاه هرچه بیشتر کارکنان تلاشگر پیمانکار اعلام کرد و گفت: اجرای این پروژه باعث تقویت روحیه پیمانکاران و ارتقای خدمات‌رسانی به همکاران عزیز پیمانکار می‌شود.

در همین زمینه، یاسر قاسمی، کارشناس اجرای پروژه‌های ساختمانی و محوطه‌سازی فولادمبارکه نیز اضافه کرد: فاز اول این پروژه در تاریخ ۲۳/۱۰/ ۱۴۰۱ شامل اجرای فونداسیون، ساخت و نصب اسکلت فلزی سازه و اجرای سقف عرشه فولادی با متراژ تقریبی ۶۰۰۰ مترمربع در دو طبقه شروع و در تاریخ ۲۹/۴/۱۴۰۲ به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: در این پروژه از ورق‌های تولید فولاد مبارکه در ساخت اسکلت فلزی درختی و سقف عرشه فولادی استفاده شده که منجر به صرفه‌جویی ریالی قابل‌توجه در تأمین ورق گرم و گالوانیزه شده و در کل هزینه پروژه را کاهش می‌دهد.

به گفته قاسمی، فاز دوم احداث این رختکن شامل عملیات نازک‌کاری و اجرای تأسیسات برقی و مکانیکی و احداث خط فاضلاب اصلی کمپ پیمانکاران از دهم مردادماه سال جاری آغاز گردیده و اکنون با پیشرفت ۱۱ درصدی در حال انجام است.

وی گفت: رختکن و رستوران کمپ پیمانکاران با ظرفیت ۱۸۰۰ نفر شامل ۹ مدول رختکن ۲۰۰ نفره که ۶ مدول آن در طبقه همکف و ۳ مدول آن به همراه رستوران ۲۵۰ نفره در طبقه اول استقرار می‌یابد و جمعاً ۱۸۰ دوش در این پروژه پیش‌بینی گردیده است.

حاجی‌احمدی در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت، معاونت اجرای پروژه‌های توسعه و همچنین حمایت‌های همه‌جانبه مدیر اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی خاطرنشان کرد: بدون تردید با بهره‌برداری از این پروژه همکاران پیمانکار با روحیه‌های مضاعف و در شرایط محیطی بهتر به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =