جگذرگاه آینده

رئیس کانون ارزیابی و توسعه شایستگی واحد آموزش فولادمبارکه گفت: دوره آموزشی «گذرگاه آینده» با حضور حدود ۲۵۰ نفر از رؤسا و سرپرستان فولاد مبارکه در سالن نگین نقش‌جهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، همایون کرد رئیس کانون ارزیابی و توسعه شایستگی واحد آموزش فولادمبارکه گفت: دوره آموزشی «گذرگاه آینده» روز دوشنبه اول آبان سال جاری با حضور حدود ۲۵۰ نفر از رؤسا و سرپرستان فولاد مبارکه در سالن نگین نقش‌جهان برگزار شد.
رئیس کانون ارزیابی و توسعه شایستگی واحد آموزش فولادمبارکه گفت: این دوره آموزشی با محوریت واحد آموزش شرکت و با هدف معرفی کتاب‌هایی که در سال‌های اخیر به‌عنوان کتاب‌های مطرح و اثرگذار انتخاب شده‌اند، برگزار شد و طی آن محسن طاهری دانش‌آموخته دکتری آینده‌پژوهی از دانشگاه تهران و عضو هیئت‌علمی گروه مهندسی صنایع و آینده‌پژوهی دانشگاه اصفهان مباحث مربوط به این حوزه را که می‌تواند منجر به ایجاد ذهنیت‌های نو در فولاد مبارکه شود مطرح کرد.

طاهری با بیان اینکه «گذرگاه آینده» یک نشست تخصصی پیرامون کتاب اثرگذار «کار عمیق» به نویسندگی کال نیوپورت است گفت: کارعمیق، یعنی فعالیت‌های حرفه‌ای انجام شده در حالت تمرکز کامل بدون حواس‌پرتی که توانایی‌های شناختی شما را به حد اعلای خود برساند. این تلاش‌ها، ارزش‌آفرین هستند و مهارت‌های شما را بهبود می‌بخشند. کارهای عمیق را نمی‌توان به‌سادگی تقلید کرد. با تکرار آن‌ها، مهارت ما پیوسته بهتر و بهتر می‌شود و برای انجام آن‌ها لازم است ما تمام توان و ظرفیت فکری خود را به کار بگیریم.

وی در تشریح علل چرایی کار عمیق گفت: نیوپورت بر این باور است که اگر بخواهیم در این دنیای جدید موفق و تأثیرگذار باشیم، سه مسیر اصلی ذیل را باید طی کنیم:

به شکلی خوب و خلاقانه با دستگاه‌های هوشمند کار کنیم (کارکنان با مهارت بالا)؛

در هر کاری که انجام می‌دهیم بهترین باشیم (فوق ستاره‌ها)؛

به سرمایه دسترسی داشته باشیم (مالکان).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =