دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت در بازدید از فولاد مبارکه

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت در جریان بازدید از فولاد مبارکه در جلسه‌ای با معاون سرمایه‌های انسانی و مدیر گزینش فولاد مبارکه ضمن تحسین کارهای عظیم انجام‌شده در این شرکت بر اطلاع‌رسانی این پیشرفت‌ها و دستاوردها به جوانان کشور اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا زین‌الدینی دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت، اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در فولاد مبارکه و سایر شرکت‌های مشابه را بهترین اقدام در مسیر تحقق راهبردهای جهاد تبیین که مورد مقام معظم رهبری است، دانست و گفت: آگاهی جوانان از این موفقیت‌ها که پس از انقلاب اسلامی به‌ دست ‌آمده است، افزایش روحیه، تزریق امید و خودباوری را به همراه دارد.

وی به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید در فولاد مبارکه را تحسین کرد و عدم توقف فولاد مبارکه باوجود تحریم‌های شدید ظالمانه و حمله سایبری را نشان از توانایی مهندسان و کارکنان فولاد مبارکه دانست.

دبیر هیئت مرکزی گزینش وزارت صمت در ادامه از فعالیت‌های گسترده و به‌کارگیری روش‌های نوین در حوزه منابع انسانی و همچنین از زحمات هسته گزینش و رویکرد توسعه و ارتقای سرمایه‌های انسانی فولاد مبارکه تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =