اعلام انزجار از اسرائیل در فولادمبارکه

مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به‌ویژه حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، با تجمع در مسجد جامع این شرکت خشم و انزجار خود از این جنایات را به جامعه جهانی اعلام کردند.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به‌ویژه حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، روز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه ، بعد از اقامه نماز ظهر با تجمع در مسجد جامع این شرکت خشم و انزجار خود از این جنایات را به جامعه جهانی اعلام کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، به‌ویژه قتل‌عام اخیر بیماران، کودکان و زنان بی‌سرپناه در بیمارستان المعمدانی غزه گفت: براساس روحیه آزادگی ایرانیان، تمام مسلمانان و به‌خصوص شیعیان حضرت امیرالمؤمنین(ع)، در هر کجای این عالم، ظلمی صورت گیرد، ابراز همدردی می‌کنند.

محمدیاسر طیب‌نیا افزود:حس همدردی با همه مظلومان جهان به‌ویژه ملت مظلوم فلسطین در همه هم‌وطنان ما وجود داشته و در مقاطع مختلف به منصه ظهور رسیده است. رژیم غاصب صهیونیستی به‌عنوان شر مطلق در مقابل ملت مظلوم و مسلمان فلسطین قرار گرفته و مسلمانان فلسطین براساس وعده الهی در جبهه حق علیه باطل پیروز خواهند شد.

اعلام انزجار مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه از جنایات رژیم صهیونیستی و همدردی با ملت مظلوم فلسطین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =