پنل های تخصصی دهمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس

سید مسعود میرلوحی، رئیس برنامه ریزی فروش محصولات فولاد مبارکه گفت: : ۲۰ درصد تولیدات شرکت فولاد مبارکه به تولید فولادهای ویژه اختصاص دارد و ۸۰ درصد مابقی با کیفیت‌ مناسب مخصوص مصارف تجاری است.

سید مسعود میرلوحی، رئیس برنامه ریزی فروش محصولات فولاد مبارکه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در فولاد مبارکه، فولادهایی که به لحاظ کیفیت با فولادهای پایه و عادی متفاوت هستند، در تولید فرآیند پیچیده‌تری را طی می‌کنند به همین لحاظ در فروش قیمت بالاتری دارند. همچنین انتظار می‌رود ارزش افزوده بالاتری نصیب شرکت‌ها کنند. البته این محصولات بازار تخصصی، پیچیده و سخت‌تری دارند و فولاد ویژه به شمار می‌روند.

وی افزود: به طور کلی در فولاد مبارکه فولادهای پرآلیاژ تولید نمی‌شود اما می‌توانیم فولادهای کم آلیاژ مانند فولاد ضد زنگ را که در دستور کار قرار دارد به تولید برسانیم. از سوی دیگر نیز فولادهای IF و دو فازی کم کربن که در صنایع مختلفی مانند خودروسازی و لوازم خانگی کاربرد دارند نیز در فولاد مبارکه تولید می‌شوند.

رئیس برنامه ریزی فروش محصولات فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه با در نظر داشتن حجم بالای تولید، فولادهای ساده کربنی تولید می‌کند و در کنار آن نگاهی به فولادهای ویژه، خاص و فولادهای آلیاژی داشته است.

میرلوحی ادامه داد: ۲۰ درصد تولیدات شرکت فولاد مبارکه به تولید فولادهای ویژه اختصاص دارد و ۸۰ درصد مابقی با کیفیت‌ مناسب مخصوص مصارف تجاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =