بیلت فولادسفیددشت

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، گفت: پروژه احداث خط ریخته‌گری بیلت شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن در سال و با پیشرفت ۳۸ درصدی در حال اجراست.

به گزارش ایراسین، جمشید علی بابایی مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پروژه احداث خط ریخته‌گری بیلت شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن در سال و با پیشرفت ۳۸ درصدی در حال اجراست.

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، گفت: به‌منظور تأمین بخشی از نیازهای بازار در مقاطع خاص، نظر به ظرفیت‌های موجود در منطقه، اجرای پروژه ریخته‌گری پیوسته بیلت با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار تن در سال در دستور کار این شرکت قرار گرفت. به همین منظور طراحی، تأمین، ساخت و راه‌اندازی این پروژه پس از برگزاری مناقصه بین‌المللی به کنسرسیوم معتبر واگذار گردید که تجهیزات این ماشین ریخته‌گری به وزن تقریبی ۱۵۰۰ تن توسط کنسرسیوم فوق تأمین خواهد شد.

علی بابایی با اشاره به اینکه تجهیزات مذکور طی شش محموله در حال ارسال به این شرکت است، گفت: تاکنون پنج محموله از شش محموله که ۸۶ درصد کل تجهیزات را شامل می‌شود به سمت مقصد ارسال‌شده و سایر تجهیزات نیز طی دو ماه آینده تکمیل و حمل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =