• ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
  • کد خبر: 44207
  • readingTime: ۱ دقیقه
مسکن جهش تولید مسکن

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در خ ملک‌شهر اصفهان از ۱۴ تا ۳۹ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش ایراسین به نقل از ایمنا، بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر مربع آپارتمان در ملک‌شهر اصفهان از ۳۰ تا ۳۹ میلیون تومان متغیر است، یک آپارتمان ۷۵ متر مربعی در این خیابان با قدمت بیش از ۱۴ سال به قیمت هر متر مربع ۳۶ میلیون تومان عرضه شده است، این آپارتمان در طبقه سوم واقع شده است و آسانسور دارد. به گفته مالک فعلی این آپارتمان به خیابان و مرکز خرید دسترسی دارد.

همچنین یک آپارتمان دوخوابه ۱۰۰ متری در این منطقه عرضه شده است که سال ساخت آن مربوط به سال ۱۴۰۱ است و قیمت هر متر مربع آن ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، مالک این واحد مسکونی مدعی است که این ملک به مترو و درمانگاه دسترسی دارد، همچنین این واحد مسکونی مجهز به دوربین مداربسته و درِ ضد سرقت است.

علاوه بر این یک آپارتمان ۱۲۰ متر مربعی در این منطقه برای اجاره عرضه شده که ودیعه آن، ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن چهار میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده است و آسانسور و پارکینگ دارد، مالک این ساختمان ادعا کرده که این ساختمان کاغذ دیواری شده و دارای پکیج است.

یک آپارتمان نیز برای اجاره در همین منطقه عرضه شده است. این آپارتمان یک‌خوابه است و ودیعه آن را ۵۰ میلیون مطرح کرده‌اند، اجاره ماهینه آن نیز حدود هفت میلیون تعیین شده است. این آپارتمان نبش خیابان واقع شده است اما آسانسور، انباری و پارکینگ ندارد.

همچنین قیمت یک آپارتمان ۱۳۰ متری برای رهن در این منطقه ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده است، این واحد مسکونی دوخوابه بوده و دارای انباری و پارکینگ است.

یک آپارتمان ۸۷ متری یک‌خوابه در این منطقه نیز با قیمت ۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان برای فروش گذاشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =