نشست هم‌اندیشی رئیس هیئت‌مدیره فولاد مبارکه

رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: استراتژی فولاد مبارکه حمایت و رونق‌بخشی به فعالیت صنایع کوچک کشور، تأمین نیاز مشتریان در تمامی استان‌ها، ارائه خدمات و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت است.

به گزارش ایراسین، در نشست هم‌اندیشی رئیس هیئت‌مدیره فولاد مبارکه ومعاون فروش و بازاریابی و جمعی از مدیران حوزه فروش این شرکت با مدیران صنایع استان آذربایجان شرقی که در شهر تبریز برگزار شد، بر تعامل هرچه بیشتر فولاد مبارکه و مشتریان تأکید شد.

محسن صالحی‌نیا، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان که در این نشست حضور داشت، ضمن استقبال از این گونه نشست‌ها تأکید کرد: استراتژی فولاد مبارکه حمایت و رونق‌بخشی به فعالیت صنایع کوچک کشور، تأمین نیاز مشتریان در تمامی استان‌ها، ارائه خدمات و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت است.

وی رویکرد جدید معاونت فروش شرکت فولاد مبارکه در برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان استراتژیک و انجمن‌های تخصصی را رویکردی مناسب برای بهبود روش‌ها در زمینه توزیع محصولات فولادی دانست و بر انتقال تصمیمات اتخاذشده به نهادهای بالادستی تأکید کرد.

ارائه پیشنهادهای جدید به وزارت صنعت، معدن و تجارت

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز در جلسه گزارشی از وضعیت فعلی عرضه محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا و برنامه‌های توسعه این شرکت ارائه داد و بر تعامل هرچه بیشتر طرفین تجاری، یعنی فولاد مبارکه و مشتریان تأکید کرد و بلوغ تجاری طرفین را برای تغییر در روش‌های گذشته و ارائه پیشنهادهای جدید به وزارت صنعت، معدن و تجارت کافی دانست.

رضا حیدری در این نشست، برخی انتقادات واردشده بر روش عرضه محصولات را قابل‌قبول دانست و روش عرضه فعلی را هرچند گامی روبه‌جلو در زمان خود دانست، اما بر اصلاح روش موجود و تأمین حداکثری صنایع پایین‌دست تأکید کرد.

وی شفافیت موجود در فولاد مبارکه در دوره مدیریتی اخیر را قابل‌توجه دانست و از همه طرفین خواست در قضاوت‌های خود اطلاعات شفاف را مبنا قرار دهند.

افزایش ارائه خدمات در مراکز خدماتی فولاد مبارکه

در ادامه، محمد تاجمیر ریاحی، مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، سیاست‌ها، استراتژی‌ها و اهداف آینده این هلدینگ را به‌منظور افزایش ارائه خدمات در مراکز خدماتی ازجمله استان آذربایجان شرقی تشریح و پیشنهاد کرد به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شرکت‌های تولیدی در این استان و پشتیبانی در زمینه تأمین کالا برای مشتریان خود در آینده، جلسات مشترکی بین شرکت‌های تولیدی استان و مرکز خدماتی فولاد مبارکه در این استان برگزار شود تا زمینه همکاری بیش از پیش فراهم گردد و برنامه‌ریزی به‌منظور رفع موانع همکاری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی ضمن ارائه گزارشی در خصوص چگونگی فعالیت مراکز خدماتی در سراسر کشور، به‌ویژه مرکز خدماتی فولاد سهند آغاز به‌عنوان یکی از مراکز خدماتی رتبه‌یک گفت: شرکت سهند آغاز نقش مؤثری برای تأمین نیاز مشتریان خُرد فولاد مبارکه در استان آذربایجان شرقی داشته و دارد.

وی حضور رئیس هیئت‌مدیره و معاون فروش شرکت فولاد مبارکه را در شناخت ظرفیت‌ها و توسعه زنجیره خرده‌فروشی شرکت فولاد مبارکه ارزشمند دانست.

در ادامه سفر، رئیس هیئت‌مدیره و معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه به همراه مدیران حوزه فروش این شرکت، از شرکت سهند آغاز تبریز که از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل است و نقش مؤثری در ارائه خدمات و توزیع محصولات فولاد مبارکه در این منطقه دارد بازدید کردند.

طی این بازدید، رئیس هیئت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این شرکت، بر افزایش خدمات تأکید کرد و ضمن اشاره به لزوم دسترسی هر چه بیشتر مشتریان خُرد به این شرکت و کاهش هزینه حمل برای مشتریان، اجرای طرح توسعه این شرکت با برقراری کارگاهی در نزدیکی شهر تبریز را اقدامی مهم و مؤثر در توسعه خرده‌فروشی این شرکت دانست.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های تولیدی و صادرکنندگان استان آذربایجان شرقی به‌صورت مبسوط به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص تخصیص سهمیه و همچنین روش جاری عرضه محصولات در بورس کالا پرداختند و خواستار افزایش دسترسی به محصولات فولاد مبارکه و همچنین حمایت فولاد مبارکه از صنایع پایین‌دستی و صادرکنندگان شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =