• ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
  • کد خبر: 40851
  • readingTime: ۱ دقیقه
خودرو مونتاژی

قیمت خودرو امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲ وارد چهارمین روز صعودی خود شد و بیشتر محصولات افزایش قیمت را تجربه کردند. اما بیشترین رشد قیمت مربوط به کدام خودروست؟

به گزارش ایراسین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو از روز سه‌شنبه هفته گذشته وارد روند افزایشی شده است و گویا بازار قصد ندارد تا از روندی که که آغاز کرده کوتاه بیاید.

با توجه به نمودار افزایش قیمت‌ها، اکثر خودروهای داخلی طی دو روز ابتدایی این هفته افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی امروز هم روند افزایشی را در پیش گرفت و اکثر محصولات داخلی شامل افزایش قیمت شدند.

پراید ۱۳۱، اقتصادی‌ترین سدان بازار خودروی ایران امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی ۳۱۵ میلیون تومان در بازار معامله شد.

کوییک دنده‌ای S، هاچ‌بک نسبتاً پرفروش سایپا امروز نیز همانند دیروز به روند افزایشی خود ادامه داد و با یک میلیون تومان افزایش قیمت بهلوکومتیو گرانی به بازار خودرو رسید عدد ۳۴۸ میلیون تومان برای خرید و فروش در بازار رسید.

پژو پارس LX TU۵، سدان کهنه‌کار، اما محبوب ایران خودرو نیز امروز با پنج میلیو.ن تومان افزایش قیمت با قیمت نهایی ۶۰۵ میلیون در بازار امروز حضور پیدا کرد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، پرفروش‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو نیز امروز با هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی ۶۲۵ میلیون در بازار امروز خرید و فروش شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز در رقابت با خودروهای داخلی عقب نماند ۱و عمده محصولات این بازار نیز روند افزایشی را تجربه کردند.

جک J۴ آپشنال، ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور امروز جزو دسته پرچم‌داران افزایبش قیمت بود و با ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت به قیمت نهایی ۷۳۵ میلیون تومان رسید.

چری آریزو ۵IE جدید توربو، سدان چابک و نسبتاً پرقدرت مدیران خودرو امروز با ۳۵ میلیون تومان افزایش قیمت به قیمت نهایی یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

جک S۵ نیوفیس، کراس‌اوور محبوب کرمان موتور امروز با ۱۷ میلیون تومان افزایش با قیمت یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد.

چری تیگو ۷ IE که نسل اول این خودرو در ایران محسوب می‌شود نیز امروز با ۱۷ میلیون تومان افزایش، با عدد نهایی یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به اخبار منتشر شده از سازمان استاندارد در رابطه با منع واردات تعداد عمده‌ای از خودروهای خارجی غیرچینی می‌توان انتظار داشت که بازار خودرو به این روند افزایشی خود ادامه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =