• ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
  • کد خبر: 40818
  • readingTime: ۱ دقیقه
ماشین آلات معدنی

شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند جهت مشارکت در پروژه بومی‎‌سازی و ساخت دامپ‌تراک‌معدنی ۱۵۰ تن (۱۳۵ تن متریک) و سیستم رانش الکترومکانیکال AC-AC دعوت به همکاری می‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از ایسنا، با توجه به بهره‌مندی ایران از معادن پرشمار، فرصت‌ها و پتانسیل‌های چشمگیری برای سرمایه‌گذاری در جهت توسعه تجهیزات و ماشین‌آلات حوزه معدن در کشور وجود دارد. دامپ‌تراک (Dump Truck) یکی از ماشین‌آلات سنگین پرکاربرد در معادن کشور است که در حال حاضر تامین آن ارزبری قابل‌توجهی را برای کشور ایجاد کرده است.

از این رو، مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند دعوت کرده است تا به ‌منظور مشارکت در بومی‌سازی و ساخت دامپ‌تراک معدنی ۱۵۰ تن (۱۳۵ تن متریک) و سیستم رانش الکترومکانیکال AC-AC اقدام کنند.

به نقل از معاونت علمی و ریاست‌جمهوری، شرکت‌ها و هسته‌های فناور علاقه‌مند به مشارکت در این پروژه ملی می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۵۳۲۳۱۴ تماس بگیرند. حداکثر مهلت ارسال کاربرگ مشارکت در پروژه تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =