طرح فاجد

ایمیدرو در قالب طرح توانمندسازی فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی در بخش معدن و صنایع معدنی (فاجد)، از حضور شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی در این طرح استقبال می‌کند.

به گزارش ایراسین، با توجه به انعقاد قرارداد «طرح توانمندسازی فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی (فاجد) در بخش معدن و صنایع معدنی» بین ایمیدرو و سازمان نظام مهندسی معدن ایران، تاکنون بیش از ۴۸۰ فارغ التحصیل ثبت نام کرده اند.

در مرحله نخست طرح مذکور، فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی دارای شرایط، به عنوان کارورز به واحدهای پذیرنده مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی معرفی و به مدت ۱۱ ماه مشغول به کار خواهند شد تا از نزدیک با محیط کار و شرایط حاکم بر آن آشنا شوند.

۲ مزیت حضور شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی در طرح فاجد

اجرای طرح توانمندسازی فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی برای شرکت های علاقه مند به حضور ۲ مزیت دارد. از جمله این مزیت‌ها، تامین نیروی تحصیلکرده جوان دانشگاهی مورد نیاز شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی است که در عین کارورزی، شرکت ها از ظرفیت های آنها نیز بهره مند خواهند شد.

مزیت دیگر، پرداخت ۵۰ درصد دستمزد ماهانه کارورزان دانشگاهی از سوی ایمیدرو است. براساس مفاد طرح فاجد، ۵۰ درصد دیگر کمک هزینه (دستمزد) ماهانه تصویب شده برای کارورزان، براساس حداقل دستمزد مورد تایید وزارت کار توسط واحد پذیرنده پرداخت خواهد شد.

بنا به این گزارش، ثبت درخواست واحدهای پذیرنده معدنی و صنایع معدنی و همچنین افراد متقاضی کارورزی در این طرح، از طریق سامانه ساتنم صورت می‌گیرد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط عضویت در این طرح وارد لینک زیر شوند:

https://satnam.imidro.gov.ir:۴۴۴۳/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =