مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده فولاد مبارکه

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه برای سال منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱، صبح امروز ۲۹ تیرماه با حضور قابل توجه سهامداران برگزار شد. امیر خرمی شاد، رییس مجمع عمومی عادی سالیانه فولادمبارکه پیش از قرائت گزارش حسابرس شرکت، از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه به این جهت که برای اولین بار در سال‌های اخیر گزارش حسابرسی، مشروط نشده تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد مبارکه برای سال منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱، با حضور۷۷.۲۲ درصد از سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این شرکت، در سالن اجتماعات نگین نقش جهان اصفهان برگزار شد. در این مجمع ضمن استماع گزارش فعالیت هیئت‌مدیره، با اکثریت آرای سهام‌داران تقسیم سود ۴۰۰ هزار میلیارد ریالی معادل ۵۰۰ ریال به ازای هر سهم این شرکت به تصویب رسید. طبق گفته امیر خرمی‌شاد، رئیس مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، سود سهام‌داران حقیقی در تاریخ ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ به حساب سجام آنان واریز خواهد شد.

پیش از این جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت فولاد مبارکه نیز با حضور ۷۷.۱۶ درصد از سهامداران برگزار شد و تغییر موضوع فعالیت و تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصویب شد. طبق دستور جلسه مجمع فوق العاده و با اکثریت بیش از دو سوم آراء موارد به شرح ذیل مورد تصویب مجمع قرار گرفت:

۱. اصلاح ردیف ۲ بند الف ماده ۲ اساسنامه به شرح: "انجام هرگونه فعالیت تولیدی، انجام فعالیت‌های مرتبط با امور آزمایشگاهی، آزمون یا کالیبراسیون، معاملاتی و بازرگانی اعم از داخلی و خارجی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با موضوع شرکت مرتبط باشد."

۲. الحاق تبصره به مفاد ماده ۱۴ اساسنامه به شرح: "در خصوص انجام افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران، رعایت روش ابلاغ شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار از جمله استفاده از فرآیندهای الکترونیکی الزامی است."

گزارش حسابرسی شرکت فولاد مبارکه برای نخستین بار طی چند سال گذشته مشروط نشد/ قدردانی ویژه رییس مجمع عادی سالیانه فولاد مبارکه

قدردانی رئیس مجمع عمومی فولاد مبارکه

طی نشست مجمع عمومی عادی گزارش حسابرس و بازرس قانونی قرائت شد. امیر خرمی شاد، رییس مجمع عمومی عادی سالیانه فولادمبارکه پیش از قرائت گزارش حسابرس شرکت، از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه به این جهت که برای اولین بار در سال‌های اخیر گزارش حسابرسی، مشروط نشده و از تمامی جنبه‌های بااهمیت عملکرد مالی و جریان‌ھای نقدی گروه و شرکت را به نحو منصفانه نشان می‌دهد تشکر کرد.

گزارش حسابرسی شرکت فولاد مبارکه برای نخستین بار طی چند سال گذشته مشروط نشد/ قدردانی ویژه رییس مجمع عادی سالیانه فولاد مبارکه

پیشنهاد طرح نوین برای درآمد پایدار صندوق بازنشستگان

حاضران در مجمع عمومی با اکثریت آرا موافقت خود را با افزایش ۲۵ درصدی مبلغ کمک فولاد مبارکه به صندوق بازنشستگی این شرکت اعلام کردند؛ بدین‌ترتیب به رقم ۲۰۰میلیارد تومانی مصوب مجمع سال گذشته جهت کمک به صندوق بازنشستگان، ۲۵ درصد افزوده شد. همچنین در این جلسه و به پیشنهاد دکتر بهرام سبحانی رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، راه‌اندازی طرحی برای ایجاد درآمد پایدار برای بازنشستگان در دستور کار قرار گرفت.

درنهایت روزنامه‌های دنیای اقتصاد و صمت به‌عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار این شرکت انتخاب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =