• ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
  • کد خبر: 40175
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن

در جلسه شورای معادن استان کرمان که با حضور استاندار کرمان، معاون عمرانی استاندار کرمان و سایر اعضا برگزار شد؛ مشکلات ۱۱ واحد معدنی رسیدگی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایراسین به نقل از دنیای معدن، شورای معادن استان کرمان بعدازظهر سه شنبه با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل صمت شمال و جنوب استان و سایر اعضا برگزار شد.

مهدی حسینی نژاد مدیرکل سازمان صمت شمال استان کرمان در این جلسه گفت: در جلسه شورا بحث پیگیری قانون برنامه هفتم توسعه را داشتیم که در این راستا اختیارات بیشتری به شورای استانی معادن واگذار شود.

وی افزود: همچنین مباحث مربوط به یازده واحد معدنی که دچار چالش بودند، بر اساس اختیارات شورا مورد رسیدگی قرار گرفت و مواردی که از اختیارات این شورا خارج بود با نگاه مثبت به شورای عالی معادن کشور ارسال شد.

از جمله مباحث مطرح شده در این شورا می توان به رفع تداخل طرح های غیر معدنی، اخذ استعلامات معادن از شبکه الکترونیکی دولت، استفاده از درآمد ۲۵ درصد حقوق دولتی معادن جهت جبران خسارت ناشی فعالیت های معدنی و رسیدگی به اختلاف شرکت گلفام با ایمیدرو اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =