معدن سنگ آهن

مجری طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو اعلام کرد: دپارتمان ملی تخصصی آموزش معدن در شهرستان نهبندان از ابتدای امسال، ۶۵ نفر را برای ورود به فعالیت های معدنی آموزش داد.

به گزارش ایراسین، قاسم حسن زاده مجری طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو، با بیان این مطلب گفت: این واحد، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، ۵۱۰ نفر ساعت آموزش در زمینه اپراتور لودر، تعمیر سوخت رسانی موتورهای دیزلی، سرویس و نگهداری خودروهای سنگین راهسازی و اصول اولیه PLC ها و اتوماسیون صنعتی برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این دپارتمان، آموزش‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین حوزه معادن، آموزش رانندگی ماشین‌های سنگین راهداری و معدنی و همچنین کارگاه‌های آموزشی ماشین آلات معدنی، هیدرولیک، تراش سنگ، برق صنعتی، الکترونیک و پنوماتیک برگزار می شود.

مجری طرح فاجد خاطرنشان کرد: دپارتمان ملی تخصصی آموزش معدن نهبندان، امکانات اقامتی و وجود ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین معادن و صنایع وابسته به معدن همچون برق صنعتی فراهم است و دوره های آموزشی به صورت رایگان توسط مربیان سازمان آموزش فنی حرفه ای برگزار می شود.

وی افزود: در این مرکز، ماشین آلات مورد نیاز برای آموزش شامل یک دستگاه بلدوزر، لودر و دریل واگن توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و همچنین یک دستگاه شبیه ساز دامپتراک توسط ایمیدرو تامین و مستقر شده است.

بنا به این گزارش، ایمیدرو دپارتمان ملی تخصصی آموزش معدن را با توجه به ظرفیت غنی معادن و تنوع مواد معدنی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی و با هدف آموزش و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار، دانشجویان و فارغ التحصیلان و نیز آموزش نیروهای شاغل در معادن شهرستان نهبندان در دهه فجر ۱۴۰۱ راه اندازی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =