جاده هراز

در محور کندوان تردد وسایل نقلیه‌ در صورت پرحجم بودن ترافیک‌ از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد و در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیر از رودهن به سمت آمل، ممنوع است.

به گزارش ایراسین به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات حدود ۲۶۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محورهای تهران-شمال

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت:‌ دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال‌ حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده های پل زنگوله و دزدبند، نشان می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر کماکان ‌محور چالوس حدفاصل ‌میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

محرابی‌نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-پردیس محدوده تونل شماره یک، از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر جنوب به شمال‌ حدفاصل شهرستانک تا انتهای آزادراه خبر داد و گفت: در حال حاضر ‌ترافیک سنگین در محور هراز مسیرجنوب به شمال‌ حدفاصل شاهاندشت تا بایجان، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل مسکن مهر گیلاوند تا دماوند، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت محدوده رودبار، ترافیک سنگین در محور تهران-بومهن محدوده‌های سعیدآباد و بومهن داریم.

‌* ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده پل کلاک و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک‌، داریم.

‌*‌ انسداد جاده گیلان‌غرب-سومار و محور چالوس-شهرستانک

وی با اشاره به انسداد تعدادی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر جاده گیلان‌غرب-سومار مسدود است.

محرابی‌نیا اضافه کرد: همان‌طور که اعلام شد محور چالوس حدفاصل ‌میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک، تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: همچنین محور قدیم خرم آباد - پل‌دختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

* محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا پایان صبح ۱۰ تیر

‌تردد موتور سیکلت‌ ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان همچنین محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

‌در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه‌ در صورت پرحجم بودن ترافیک‌ از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو از ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌کماکان ممنوع می باشد همچنین در محور هراز تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع ‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =