• ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
  • کد خبر: 36411
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن کهکیلویه

فناوری قرار است کار در بخش معدن را متحول و این حوزه را به‌شدت برای نیروهای انسانی جذاب کند. معدن در سال‌های اخیر به دلیل رشد سریع فناوری‌های جدید و سازگاری با تغییرات اجتماعی و محیطی، دستخوش تحولات چشمگیری شده‌ است.

به گزارش ایراسین به نقل از دنیای اقتصاد، گزارشی که به‌تازگی چشم‌انداز بخش معدن را مورد کاوش قرار داده، نشان می‌دهد درحالی‌که تقاضا برای فلزات گرانبها و مواد معدنی حیاتی برای انتقال انرژی سبز به‌شدت صعودی است، بخش معدن تحت‌فشار فزاینده‌ای از سوی رهبران جهانی و جامعه گسترده‌تر برای تبدیل‌شدن به یک صنعت پایدار و دوستدار محیط‌زیست قرار دارد؛ این در حالی است که به‌طور همزمان جذب استعدادهای جدید می‌تواند بخش معدن را به این اهداف برساند.
پژوهشگران خاطرنشان می‌کنند: «آینده فناوری در جهان بر توانایی استخراج پایدار فلزات گرانبها استوار است، جایی‌که برای تامین انرژی خودروهای برقی، مراکز داده، برق‌رسانی و موارد دیگر، تحول بخش معدن بسیار مهم است.»
برهمین مبنا نیز بخش معدن به‌شدت نیازمند جذب استعدادها برای پرکردن شکاف مهارتی برای نوآوری است و به دانشمندان داده، معماران نرم‌افزار و مهندسان یادگیری ماشین نیاز دارد تا بتواند نوآوری کند تا به صفر خالص برسد و با تقاضا همگام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =