• ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
  • کد خبر: 35974
  • readingTime: ۱ دقیقه
واحد صنعتی تولیدی

معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از ارکان اساسی تحقق شعار سال در رشد تولید و در نتیجه مهار تورم، کارگر است به همین سبب نگاه ویژه به جامعه شریف کارگری و تکریم آنها، از تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش ایراسین، محمد چکشیان، معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین جلسه ستاد با اشاره به اهمیت نقش کارگر در پیشرفت اقتصاد کشور، گفت: کارگران اقشار پرتلاش و زحمت‌کش جامعه به شمار می‌روند و عامل پیشرفت کشور هستند؛ معاون فرهنگی اجتماعی افزود: بایستی برای ارتقای منزلت کار و کارگر در جامعه، الگوسازی از کارگران نمونه و نخبه صورت پذیرد.

وی با اشاره بر اینکه یکی از ارکان اساسی تحقق شعار سال در رشد تولید و در نتیجه مهار تورم، کارگر است گفت: به همین سبب نگاه ویژه به جامعه شریف کارگری و تکریم آنها، از تأکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه اقتصادی کشور است. ‌

رییس ستاد اجرایی گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اهتمام این ستاد در برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته کارگر گفت؛ با توجه به تأکید مقام عالی وزارت بر داشتن نگاه ملی در برگزاری مراسم این هفته، امکان مشارکت همه بخش‌های مرتبط و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در تحقق این مهم فراهم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =