• ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
  • کد خبر: 35309
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد مبارکه

مدیرحمل و نقل و پشتیبانی فولاد مبارکه گفت: با حمل مواد اولیه و ایجاد فضای ذخیره‌سازی مواد، زمینه تحقق رکوردهای تولید، علی‌رغم محدودیت‌های انرژی و حمل و نقل در این شرکت فراهم شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یکی از مواردی که در ثبت رکوردهای فولاد مبارکه مؤثر بوده، فائق آمدن بر محدودیت‌های حمل و نقل است که امروزه به یکی از چالش‌های صنعت فولاد کشور تبدیل شده است.

رسول شفیع زاده مدیرحمل و نقل و پشتیبانی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، بیش از ۲۲ میلیون تن مواد شامل مواد اولیه، سرباره فولادسازی، محصولات نیمه ساخته، محصول صادراتی و… در فولاد مبارکه حمل شد.
وی گفت: از این میزان حدود ۱۵ میلیون تن مواد اولیه از جمله کنسانتره نرمه، زبره، گندله، آهن اسفنجی و بریکت از سراسر کشور بصورت ریلی و جاده‌ای به فولاد مبارکه منتقل شده است.
مدیرحمل و نقل و پشتیبانی فولاد مبارکه افزود: با حمل این حجم از مواد اولیه و ایجاد فضای ذخیره سازی مواد در شرکت، زمینه تحقق رکوردهای تولید، علی‌رغم محدودیت‌های انرژی فراهم شد.
وی خاطر نشان کرد: تحقق این رکورد با تلاش تیمی و منسجم همکاران ناحیه حمل و نقل و پشتیبانی، نواحی تولید، خرید مواد اولیه، برنامه ریزی و کنترل تولید، فروش و سایر واحدهای مرتبط و همچنین پیمانکاران حمل ریلی و جاده ای بوده است و امید است با همدلی و تلاش مضاعف در سال جدید زمینه رشد تولید فراهم گردد.
به گزارش خبرنگار ایراسین، در سالی که گذشت کارخانه فولاد مبارکه اصفهان با ثبت رکورد تولید ۷ میلیون و ۲۱۴ هزار تن تختال (گذر از ظرفیت اسمی) و ثبت رکورد تولید ۱ میلیون و ۴۹۲ هزارتن تختال در مجتمع فولاد سبا و ثبت رکورد تولید ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار تن تختال در فولاد هرمزگان، به رکورد مجموع ۱۰ میلیون و ۲۴۴ هزار تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه دست پیدا کند و علی‌رغم محدودیت‌ها و چالش‌های بسیار، رکوردهای قبلی را پشت سر بگذارد.
شایان ذکر است گروه فولاد مبارکه دو سال قبل موفق شده بود به رکورد تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام دست پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =