مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران ۳ قرارداد در بخش معدن و یک تفاهم نامه در بخش نوآوری و فناوری با شرکت های فولاد سنگان، مس جانجا، اکسین سپهران پایا و توسعه و تجارت الکترونیک منعقد کرد.

به گزارش ایراسین، آیین امضای این قراردادها و تفاهم نامه همکاری پیش از ظهر امروز در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و با حضور مرتضی هاشم‌پور سرپرست این مرکز و نمایندگان شرکت های نامبرده برگزار شد.

ارایه خدمات آزمایشگاهی و تحقیقات فرآوری مواد معدنی

موضوع قرارداد مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با شرکت فولاد سنگان در زمینه ارایه خدمات تخصصی و دانش بنیان و مشاوره در انجام درخواست های کارفرما در خصوص آزمایش ها، مطالعات و تحقیقات فرآوری پرعیارسازی مواد معدنی است. همچنین ارزشیابی و اعتبارسنجی گزارش های ارایه شده توسط کارفرما، عارضه یابی و بهینه سازی، پژوهش و توسعه فناوری در حوزه معدن و صنایع معدنی در فولاد سنگان، از دیگر مفاد این قرارداد همکاری است.

انجام مطالعات فرآوری کانسنگ مس-طلا

انجام مطالعات فرآوری کانسنگ مس-طلا معدن مس جانجا با روش لیچینگ و هیپ لیچینگ موضوع قرارداد همکاری بین مرکز تحقیقات فرآوری با شرکت مس جانجا است. هدف از انجام این آزمایش ها انجام مطالعات امکانسنجی فرآوری و همچنین طراحی مدار فرآوری مس و طلا برای نمونه های مختلف محدوده جانجا در استان سیستان و بلوچستان است.

انجام تست سیکلون واسطه سنگین سیار

از دیگر قراردادهای منعقد شده در این آیین، می توان به قرارداد بین مرکز تحقیقات فرآوری و شرکت اکسین سپهران پایا اشاره کرد که موضوع آن انجام تست فرآوری فروکروم به وسیله دستگاه سیلیکون واسطه سنگین سیار مرکز در محل کارخانه فروکروم جغتای و آموزش پرسنل معرفی شده از طرف شرکت مذکور است.

توسعه حوزه نوآوری و فناوری

در این مراسم امضای تفاهم نامه توسعه همکاری های مشترک در حوزه نوآوری و فناوری بین مرکز تحقیقات فرآوری و شرکت بین المللی توسعه تجارت و الکترونیک امضا شد. ایجاد ارتباط سازمان یافته بین گروه کسب و کارهای نوین آن و مرکز تحقیقات به منظور هم افزایی دستاوردهای دوطرف، تسهیل امور مربوط به نوآوری و فناوری در معدن و صنایع معدنی و حمایت از ایده های خلاقانه و تجاری سازی طرح های ارزش آفرین از اهداف این تفاهم نامه است.
مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران از زیرمجموعه های ایمیدرو محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =