اختتامیه ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال

مراسم اختتامیه ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال امروز در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و شرکت فولاد مبارکه موفق شد تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال را به خود اختصاص دهد. 

به گزارش ایراسین مراسم اختتامیه ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که بنا بود ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار شود امروز، سه شنبه مورخ ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق شد تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

جایزه ملی زبدگی دیجیتال به شرکت فولاد مبارکه رسید

پیوستن ۱۰ صنعت به پویش ملی ارزیابی دیجیتال

طاهر روشندل، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن ابراز خشنودی از میزبانی ارزیابی ملی دیجیتال گفت: برگزاری پنج دوره گذشته، ارزش آفرینی افزون تری را برای دانشکده مدیریت به دنبال داشته و تاکنون نیز ۱۰ صنعت به پویش ملی ارزیابی دیجیتال پیوسته‌اند. امروز به خود می‌بالیم که میزبان ارزیابی ملی در عرصه تحول دیجیتال هستیم؛ تحولی که امروزه بر کسی پوشیده نیست و سبب شده هر کسب و کاری که خود را با تحولات هماهنگ نکند محکوم به حذف از عرصه باشد و یا به عقب ماندگی‌ دچار شود.

مهدی شامی زنجانی، دبیر ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ضمن تاکید بر جنبه تعهدی برگزاری این رویداد تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد مفهوم سازی و نگاه چندبعدی محصول محور، جریان سازی و فرهنگ سازی، انتقال تجربه میان سازمان‌ها و در نهایت تقدیر از برگزیدگان است.

وی در ادامه سه محور اصلی این ارزیابی ملی از آغاز تاکنون را زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال عنوان کرد و افزود: زبدگی، نگاه مدل محور و چند بعدی است که در نهایت در این بخش مدل ده بعدی ۲۰۲۰۰ به عنوان شاخص ارزیابی تعیین و تلاش شد فارغ از رقابت گزارش بازخورد ارائه شود. در محور رهبری نیز ضمن بررسی رزومه، با نگرشی یکساله جلسات ارزیابی برگزار شد.

جایزه ملی زبدگی دیجیتال به شرکت فولاد مبارکه رسید

ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال بدون تندیس زرین

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران سپس بیان داشت: ضمن احترام به تمامی شرکت‌ها در این دوره از برگزاری رویداد به صلاحدید هیئت داوران در بخش‌های نوآوری و رهبری دیجیتال تندیس زرین اهدا نخواهد شد و همچنین برای اولین بار در شش دوره گذشته جایزه سال تحول دیجیتال ایران نیز به بخشی تعلق نخواهد گرفت. امیدواریم در سال آینده در شرایط بهتری درباره تحول دیجیتال صحبت کنیم.

مهدی شامی در رابطه با تاثیر تحول دیجیتال بر رقابت پذیری شرکت‌ها و سازمان‌ها گفت: متاسفانه نبرد مناسبی برای حوزه دیجیتال نداریم و این موضوع سبب خواهد شد قابلیت رقابت در میان مدت و بلند مدت را در حوزه شناسایی و جذب استعدادهای دیجیتال از دست بدهیم.

جایزه ملی زبدگی دیجیتال به شرکت فولاد مبارکه رسید

جایزه برنزین زبدگی دیجیتال به فولاد مبارکه رسید

در بخش اهدای جوایز گروه فولاد مبارکه خوش درخشید و تندیس برنزین سطح یک زبدگی علاوه بر شرکت فولاد مباکه به شرکت ایریسا هم تعلق گرفت. فولاد هرمزگان هم توانست تندیس برنزین سطح سه زبدگی را از آن خود کند. در این بخش تندیس برنزین به شرکت‌های بیمه تجارت نو، بیمه دی، صرافی رادین و شرکت پتروشیمی اهدا شد. همچنین شرکت ایراسیا برای پلتفرم «کارخانه هوشمند» تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال دریافت کرد.

اما تندیس سیمین سطح دو زبدگی دیجیتال به شرکت همراه اول تعلق گرفت و بالاترین سطح، یعنی جایزه تندیس سیمین در محور نوآوری دیجیتال به اپلیکیشن بنو و در بخش رهبری نیز به بیمه تجارت نو تعلق گرفت.

شایان ذکر است در طی این رویداد تاریخ برگزاری دومین دوره کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال تیرماه سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =