تسهیلات

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پنج هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۵ واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، بختیار خلیقی اظهار کرد: این میزان تسهیلات از محل رونق تولید، بند الف تبصره ۱۸، مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی و طرح تام (منابع داخلی بانک) در یک سال اخیر به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین تسهیلات جذب شده مربوط به رونق تولید با ۶۹ مورد به مبلغ ۲ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال و بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با ۴۴ مورد به مبلغ سه هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال را برای سه هزار و ۴۵۳ نفر ایجاد کرده است، گفت: یکی از اولویت‌های ما اجرای طرح‌های پیشران صنعتی و حمایت از واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغال در استان است.

خلیقی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: نتیجه تشکیل این تعداد جلسه؛ بررسی و مطرح کردن یک هزار و ۵۵۲ پرونده و ۲ هزار و ۷۶۹ مصوبه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه افزون بر ۷۰ درصد مصوبات این جلسه‌ها اجرایی شده است، ادامه داد: از مصوبات انجام شده یک هزار و ۴۹۵ مصوبه بانکی، ۵۴ مصوبه مالیاتی و ۴۵۶ مصوبه هم مربوط به سایر بخش ها بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =