• ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
  • کد خبر: 31010
  • readingTime: ۱ دقیقه
هوای تهران

کیفیت هوای مناطق کلان‌شهر تهران امروز پنجشنبه ۱۷ آذرماه در ساعت منتهی به ۹ صبح به شرح زیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _پنجشنبه ۱۷ آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۲۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

ایستگاه شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۲۲۳ در وضعیت بنفش قرار دارد.

ایستگاه‌های اسلامشهر با شاخص ۱۵۶، امام خمینی با شاخص ۱۶۲، باغستان شهریار با شاخص ۱۵۲، باقرشهر با شاخص ۱۶۷، پارک رازی با شاخص ۱۹۰، پاسداران با شاخص ۱۵۵، پاکدشت با شاخص ۱۵۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۵، تربیت مدرس (منطقه ۶) با شاخص ۱۵۵، پارک شکوفه ۱۶۷، دماوند با شاخص ۱۵۹، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۵۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۸، شریف منطقه ۲ با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۲ با شاخص ۱۶۱، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۱۵۲، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۶۰، شهریار با شاخص ۱۵۴، علم و صنعت با شاخص ۱۶۳، قائم با شاخص ۱۶۳، قرچک با شاخص ۱۶۴، ملارد با شاخص ۱۵۲، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۵، ورامین با شاخص ۱۶۶ در وضعیت قرمز قرار دارند.

ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۲ و اتوبان محلاتی (منطقه ۱۴) با شاخص ۸۴، چشمه با شاخص ۷۸، دانشگاه تهران با شاخص ۹۷، رباط کریم با شاخص ۶۹، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۹، میدان فتح (منطقه ۹) با شاخص ۹۸ در وضعیت زرد (قابل قبول) قرار دارند.

وضعیت اقدسیه با شاخص ۱۴۰، پردیس با شاخص ۱۰۴، پونک با شاخص ۱۰۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۲۵، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۳، شهرری با شاخص ۱۵۰، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۵۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۱۰، مسعودیه با شاخص ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =