پالیزدار

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه از برگزاری تور بازدید جمعی از مدیران گروه فولاد مبارکه از مراکز فناوری و نوآوری تهران خبر داد.

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در مورد برگزاری تور بازدید جمعی از مدیران گروه فولاد مبارکه از مراکز فناوری و نوآوری تهران در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران (IranMetafo۲۰۲۲) در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد گروه فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران، رویکردی فناورانه و نوآورانه است. به همین خاطر یکی از اتفاقات خوبی که در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده، بازدید از چند مرکز شاخص زیست‌بوم فناوری و نوآوری تهران است.

وی افزود: در این برنامه که در قالب تور بازدید جمعی از معاونین و مدیران گروه فولاد مبارکه از مرکز نوآوری فردا، کارخانه نوآوری آزادی و تعدادی دیگر از استارتاپ‌های شاخص و مطرح در کشور در روز ۱۲ آذرماه انجام خواهد شد مدیران بزرگترین گروه زنجیره تولید فولاد کشور با آخرین دستاورد این شرکت‌ها و پتانسیل‌های موجود در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور بیشتر آشنا می‌شوند.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران (IranMetafo۲۰۲۲) ، ۹ تا ۱۲ آذرماه در حال برگزاری است.

این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن‌های ۳۸A-۳۸-۴۰-۴۰A-۴۱-۴۱B-۴۴/۱-۴۴/۲-۳۸B-۳۱A-۳۱B پذیرای عموم بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

گروه فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌های شاخصی است که در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و به‌عنوان بزرگ‌ترین فولادساز کشور در نمایشگاه ایران متافو که مهم‌ترین رویداد صنعتی کشور است امسال با فناورانه و نوآورانه شرکت کرده است.

گفتنی است این نمایشگاه با استقبال گسترده فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)در سال گذشته با حضور ۴۵۰ شرکت از ۲۲ کشور مختلف، در ۱۱.۱۸۵ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شد.

برای آگاهی از رویدادها و اخبار لحظه‌ای این نمایشگاه به پایگاه خبری تحلیلی ایراسین مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =