یحیی پالیزدار

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه گفت: با توجه به تلاش‌هایی که گروه فولاد مبارکه از گذشته تاکنون برای اعتلای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور انجام داده است تصمیم گرفتیم تا در در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران (IranMetafo۲۰۲۲ )  گوشه‌ای از این دستاوردها را به نمایش بگذاریم.

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در مورد حضور گروه فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران (IranMetafo۲۰۲۲ ) در گفتگو با خبرنگار ایراسین، اظهار کرد: نمایشگاه ایران متافو یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی است که در سطح کشور با موضوع صنعت متالورژی برگزار می‌شود و به همین خاطر بسیاری از فعالان شاخص این عرصه، در این نمایشگاه شرکت‌ می‌کنند.

تلاش گروه فولاد مبارکه برای اعتلای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور

وی گفت: به خاطر مزین شدن سال ۱۴۰۱ به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و تلاش‌هایی که گروه فولاد مبارکه از گذشته تاکنون برای اعتلای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور انجام داده تصمیم گرفتیم تا این در این نمایشگاه گوشه‌ای از این دستاوردها را به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: یکی از کارکردهای مهم این نمایشگاه، ایجاد ارتباط با شرکت‌هایی است که می‌توانند خدماتی فناورانه و نوآورانه را به صنعت فولاد کشور به‌ویژه گروه فولاد مبارکه ارائه دهند و به همین خاطر در تلاشیم تا از این فرصت برای آشنایی با شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و متوسط در این زمینه استفاده کنیم.

ارائه نیازمندی‌های گروه فولاد مبارکه به شرکت‌های دانش‌بنیان

وی تأکید کرد: صنعت فولاد امروز نیازمندی‌های متنوعی را در فرایندهای زنجیره تولید دارد و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور بهترین گزینه برای تأمین این نیازمندی‌ها هستند. بنا داریم تا بخشی از این نیازمندی‌ها را با شرکت‌های دانش‌بنیان به تناسب حوزه فعالیت‌هایشان، در غرفه شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به عنوان یکی از غرفه‌های گروه فولاد مبارکه به اشتراک بگذاریم.

پالیزدار عنوان کرد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه، برنامه‌ای در قالب تور بازدید مدیران گروه فولاد مبارکه از چند مرکز شاخص زیست‌بوم فناوری و نوآوری تهران طراحی شده تا این عزیزان از آخرین فعالیت‌های این شرکت‌ها مطلع شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =