• ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
  • کد خبر: 29116
  • readingTime: ۱ دقیقه
خاندوزی وزیر اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی «فرشید فرخ نژاد» را به سمت مدیر عامل بانک کشاورزی منصوب کرد.

به گزارش ایراسین، در حکم سید احسان خاندوزی برای فرخ نژاد آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، پیرو حکم مورخ یازدهم مهر ماه سال ۱۴۰۱ هیئت مدیره آن بانک و به استناد ماده ۳۵ دستورالعمل الزامات حاکمیت شرکتی در بانک‌های دولتی مصوب مجمع عمومی بانک‌ها، به موجب این حکم به سمت مدیر عامل بانک کشاورزی منصوب می‌شوید.

امیدوارم در سایه عنایت پروردگار با همفکری و همدلی کارکنان بانک کشاورزی و همکاری با نهادهای تخصصی ذیربط، تمامی تلاش و مساعی خود را در راستای نیل به اهداف دولت خدمتگزار معطوف فرمائید.

وزیر اقتصاد در حکم صادره برای مدیر عامل جدید بانک کشاورزی، «هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد، متناسب با اولویت‌های توسعه‌ای در بخش و گسترش تأمین مالی بخش کشاورزی در راستای تقویت تولید کالاهای اساسی و استراتژیک و استفاده از ابزارهای نوین برای تأمین مالی الگو های نوین در کشت محصولات کشاورزی و دائمی» را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری وی ذکر کرده است.

خاندوزی در این حکم، همچنین مواردی چون «استقرار کامل نظام اعتبارسنجی و رتبه بندی و رعایت بهداشت اعتباری، پیشگیری از وقوع حملات سایبری و حفاظت اطلاعاتی و اجرای کامل برنامه امنیت داده ‏ ( Data Security) » و سرعت بخشی به اجرایی نمودن نقشه راه و برنامه استقرار تحول دیجیتال با توجه به سیاست‌های مرتبط با اقتصاد هوشمند، ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی را از جمله دیگر اولویت‌های کاری فرخ نژاد مورد تأکید قرار داده است.

طبق اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، «پیاده سازی نظام جانشین پروری و استفاده از نیروهای جوان و نخبه، در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه و اجرای کامل دستورالعمل حاکمیت شرکتی، مطابق با ابلاغیه وزارت امور اقتصادی و دارایی»، سودآور ساختن عملیات اصلی بانک و بهبود نسبت کفایت سرمایه حداقل به میزان استانداردهای نظارتی و ایجاد توازن در تخصیص عادلانه تسهیلات از منظر جغرافیایی مطابق با قوانین بالادستی از جمله اولویت‌های کاری مدیر عامل جدید بانک کشاورزی است.

رعایت انضباطی بودجه و مدیریت بهینه هزینه‌ها در راستای بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های بانک از جمله نکات دیگری است که به عنوان اولویت‌های کاری فرخ نژاد مورد تأکید وزیر اقتصاد قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =