• ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
  • کد خبر: 28680
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی رحمتی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اعتقاد دارد که نتیجه تساوی بدون گل برابر سپاهان، نتیجه‌ای عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی رحمتی در نشست خبری پس از بازی سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار کرد: نتیجه تساوی برای دو تیم عادلانه بود. موقعیت‌هایی در این مسابقه داشتیم که موفق به گل زدن آن‌ها نشدیم.

وی ادامه داد: تیم‌ها جلوی سپاهان سعی در کنترل بازی و استفاده از تک موقعیت‌ها دارند. تیم آلومینیوم سه شکست داخل خانه داشت و روی تک موقعیت‌ها این بتزی‌ها را واگذار کردیم که دلیل آن کم تجربگی برخی بازیکنان جوان تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم تاکید کرد: در بازی تراکتور دقیقه ابتدایی گل خوردیم و سپس ۹۰ دقیقه حمله کردیم که چندین و چند توپ با درخشش دروازه‌ و مدافعان حریف تبدیل به گل نشد و در نهایت در لحظه پایانی نیز گل دوم را دریافت کردیم. فشار باید از روی تیم رفع شود و خدارا شکر می‌کنم که توانستیم به انسجام تیمی بازگردیم.

رحمتی درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: یک کار جمعی بود و هدف ما جوان‌سازی تیم بود. در سال گذشته میانگین سنی تیم ۳۳ سال بود و در سال جاری باید این تیم جوان می‌شد. این ریسک را قبول کردم و تمام بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند، در تیم قبلی خود یک مهره اثرگذار بودند که در دراز مدت تبدیل به یک تیم یکدست می‌شوند.

وی افزود: نسبت به تیمی که در فینال جام حذفی به میدان رفت، تغییرات زیادی در تیم آلومینیوم اعمال شده است. دو بازیکن خارجی خوب در تیم داریم که هماهنگ شدن آن‌ها با تیم نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: از هواداران و باشگاه سپاهان به خاطر میزبانی و مهمان‌نوازی خوب از ما تشکر می‌کنم و امیدوارم این مسائل در فوتبال ایران باب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =