نبی الله فرهمند مدیر امور شرکت های فولاد مبارکه

مدیر امور شرکت‌های فولاد مبارکه گفت: برای دستیابی به دستاوردهای جدید در حوزه فولاد مثل فولاد سبز، نیاز به فناوری‌های جدید است. فولاد مبارکه همواره مراحل پیشرفت و توسعه را طی کرده و علی‌رغم تحریم‌های بین‌المللی نه تنها تولیدش کاهش نیافته بلکه همواره رکوردهای جدیدی را هم در حوزه تولید به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین نبی‌اله فرهمند، مدیر امور شرکت‌های فولاد مبارکه، صبح امروز چهارشنبه ۸ تیرماه در کارگاه طراحی مدل کسب‌وکار شرکت‌های هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان با اشاره به اهمیت معماری سازمانی اظهار کرد: باید نیازهای امروز و آتی خود را مشخص کنیم و بر اساس نیازهای آتی خود برنامه‌ریزی کنیم. این مفهوم معماری سازمانی است. پروژه معماری سازمانی فولاد مبارکه با کنار هم قرار دادن ۴ عنصر، استراتژی، فرآیندها، سیستم‌های اطلاعاتی و ساختار سازمانی، گروه فولاد مبارکه را بازنگری می‌کند.

وی افزود: برخی بخش‌ها نیاز به توسعه دارد و فعالیت در برخی بخش‌ها را نیز باید متوقف کرد. حوزه‌های جدیدی در صنعت جهانی فولاد به وجود آمده مانند آنچه به عنوان فولاد سبز در جهان شهرت دارد. برای فعالیت در این حوزه نیاز به فناوری‌های جدید داریم. شاید نیاز باشد به یکی از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه ماموریت داده شود که فناوری‌های روز دنیا که با فعالیت گروه فولاد مبارکه مرتبط است را رصد کند و پس از شخصی‌سازی در اختیار فولاد مبارکه قرار دهد. مسائل زیست محیطی و تحول دیجیتال از جمله مواردی است که برای دستیابی به چنین دستاوردهایی باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر امور شرکت‌های فولاد مبارکه گفت: اگر روی این موارد کار نکنیم، از دنیا عقب می‌مانیم. اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا مثلا شرایط اقتصادی یا سیاسی کشور بهبود یابد تا این اقدامات را انجام دهیم، نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. فولاد مبارکه همواره مراحل پیشرفت و توسعه را طی کرده و علی‌رغم تحریم‌های بین‌المللی نه تنها تولیدش کاهش نیافته بلکه همواره رکوردهای جدیدی را هم در حوزه تولید به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =