سیمان

بر اساس مصوبات کارگروه مدیریت بازار کالاهای پایه مقرر شد شرکت فولاد مبارکه اصفهان نسبت به واردات ورق‌های فولادی برای عرضه تلفیقی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بر اساس نامه ارائه شده توسط دبیرخانه مدیریت بازار کالاهای پایه، مصوبات بیست و ششمین جلسه مدیریت بازار کالاهای پایه برای فولاد و سیمان توسط مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در تاریخ ۳۱ خردادماه ابلاغ شد.

مصوبات کارگروه بازار برای فولاد و سیمان ابلاغ شد

بر اساس این نامه مطابق جلسه برای رفع موانع واردات ورق های فولادی در سازمان ملی استاندارد، مقرر شد شرکت فولاد مبارکه اصفهان نسبت به واردات ورق های فولادی برای عرضه تلفیقی اقدام کند. همچنین مصوب گردید به میزان عرضه تعیین شده برای شرکت فولاد مبارکه اضافه گردد و این شرکت ماهیانه مقدار ۴۴۰ هزار تن ورق گرم عرضه کند و کسری تولید از محل واردات و یا تولید کارمزدی در سایر شرکت‌ها تامین گردد.

همچنین مطابق مصوبات جلسه مدیریت بازار کالاهای پایه، خریداران شمش فولادی در بورس کالا تا پایان مرداد ماه سال جاری به فروشندگان میلگرد در بورس کالا محدود و مقرر شده صرفا واحدهایی که اقدام به فروش میلگرد خود در بورس کالا می کنند، مجاز به خرید شمش تا سقف ۱.۱ برابر میلگرد فروش رفته در عرضه قبلی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =