آتیه فولاد نقش جهان

در راستای ارزیابی عملکرد شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، ارزیابی عملکرد سالانه شرکت آتیه فولاد نقش جهان منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ توسط تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در راستای ارزیابی عملکرد شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، ارزیابی عملکرد سالانه شرکت آتیه فولاد نقش جهان منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در تاریخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ توسط تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه انجام پذیرفت.

بر اساس برنامه ارزیابی اعلام شده از طرف مدیریت امور مجامع و ارزیابی شرکت فولاد مبارکه، حوزه‌های مورد ارزیابی در سال ۱۴۰۰ شامل: اهداف و استراتژی‌ها، عملکرد مالی، پیشرفت پروژه‌های توسعه، ارزیابی میزان اجرای سیاست‌های ابلاغی و میزان تعاملات با شرکت اصلی تعیین گردید.

احمد سعید بخش مدیرعامل شرکت آتیه فولاد نقش جهان در ابتدای جلسه افتتاحیه ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور تیم ارزیابی شرکت فولاد مبارکه به مدیریت مرتضی شبانی مدیر امور مجامع و ارزیابی به اهمیت موضوع ارزیابی عملکرد و نتایج حاصل از آن که منجر به رشد و تعالی سازمان‌ها می‌گردند پرداختند و در ادامه مرتضی شبانی ضمن معرفی تیم ارزیابی و حوزه‌های مرتبط با هر یک از افراد به همکاری قابل توجه شرکت در دوره قبلی و همچنین شفافیت مالی مناسب آتیه فولاد اشاره نمودند.

در ادامه تیم ارزیابی به صورت رسمی فرآیند ارزیابی خود را با حضور در هر یک از مدیریت‌ها آغاز نمود و در ساعت ۱۴ با برگزاری جلسه اختتامیه و ارائه گزارش بازخورد در هر یک از حوزه‌های فرآیند ارزیابی به پایان رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =