ایمیدرو

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: در حوزه بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی مانند برق و گاز، از اقدامات شرکت‌های بزرگی مانند فولاد مبارکه حمایت می‌کنیم. 

به گزارش خبرنگار ایراسین، وجیه الله جعفری، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای تامین آب و برق مورد نیاز راه‌اندازی معادن در دستور کار ایمیدرو قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر نیازمند همدلی و همکاری بخش‌های مختلف در بخش معدن و صنایع معدنی هستیم. ایمیدرو، به دنبال تعامل سازنده با سایر بخش‌ها است و معدن می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال و درآمدزایی بیشتری شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی و صرفه‌جویی انرژی از جمله مواردی است که ایمیدرو آمادگی همکاری با سایر سازمان‌ها را دارد. جلسه‌هایی بسیاری پیرامون تحقق این مهم انجام شده است و باید بهینه‌سازی انرژی در دستور کار صنایع قرار بگیرد.

جعفری در ادامه گفت: در چند هفته گذشته، جلساتی برگزار کرده‌ایم تا بهینه‌سازی مصرف کارخانه‌ها انجام شود و سرمایه‌گذاری‌هایی در بخش زیرساختی صورت گیرد.

وی بیان داشت: در حوزه بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی مانند برق و گاز، از شرکت‌های بزرگی مانند فولاد مبارکه که در این زمینه اعلام علاقه و آمادگی کرده است حمایت می‌کنیم.

جعفری افزود: به عنوان مثال شرکت فولاد مبارکه در جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی پیشنهاد کرده است که بخاری‌های مصرفی را با بخاری‌های کم‌مصرف تعویض کنند و در مقابل گاز حاصل از این صرفه‌جویی، جهت تولید در اختیار این شرکت قرار بگیرد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: هفته پیش با وزیر نیرو صحبت کردیم که اگر ممکن است، برق برگشتی را به صنایع برگردانیم تا صنایع هم بتوانند به تولید ادامه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =