اولین جشن تکریم و قدردانی از تسهیلگران اعضای کارگروه‌های تخصصی، ارزیابان و همکاران فولاد مبارکه

رئیس بهبود عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش شرکت فولاد مبارکه با بیان این‌که نقش مهم تسهیلگران آموزش در رشد و پیشرفت کارکنان این شرکت گفت: اعضای کارگروه‌های تخصصی آموزش، خبرگان دانشی و مهارتی هستند که در زنجیره طراحی و تولید محتوای آموزشی متناسب با ویژگی‌های فراگیران ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی دهقان رئیس بهبود عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش شرکت فولاد مبارکه در اولین جشن تکریم و قدردانی از تسهیلگران اعضای کارگروه‌های تخصصی، ارزیابان و همکاران واحد آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی، ضمن ارائه اهداف، برنامه‌ها و گزارش عملکرد واحد آموزش در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: امروز نوع آموزش در فولاد مبارکه تغییر پیدا کرده و از آموزش سنتی در حال تبدیل شدن به مدل‌های بین‌المللی است؛ نیازسنجی در فولاد مبارکه با کمک تسهیلگران انجام‌شده و هماهنگ‌کنندگان آن را پایش می‌کنند و این اتفاق بزرگی است که به‌صورت نظام‌یافته در حال انجام است.

وی با بیان این‌که تسهیلگران آموزش فولاد مبارکه با تشکیل شبکه‌ای دارای ۲۶۰ عضو، در خط مقدم جبهه آموزش هستند، افزود: این تسهیلگران از طریق شناسایی مسائل و مشکلات واحدها و پیگیری برنامه‌های آموزش و توسعه، نقش مهمی در رشد، پیشرفت و یادگیری کارکنان فولاد مبارکه ایفا می‌کنند.

رئیس بهبود عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: اعضای کارگروه‌های تخصصی آموزش نیز خبرگان دانشی و مهارتی هستند که در زنجیره طراحی و تولید محتوای آموزشی متناسب با ویژگی‌های فراگیران ایفای نقش می‌کنند.

وی عنوان داشت: سایر ذینفعان نیز با به‌کارگیری تعاملات توسعه‌ای و اثربخش مناسب و باهدف ارتقای شایستگی و فرهنگ توسعه در واحدها، نقش پررنگی در تبدیل ظرفیت‌های موجود به عملکرد موفق دارند.

دهقان در ادامه، تحقق پروژه بازنگری پروفایل‌های آموزشی بر اساس پروفایل‌های شایستگی مشاغل شرکت و نیازسنجی اتوماتیک پروفایل پست را تبریک گفت و خلاصه‌ای از برنامه‌های آتی شامل توانمندسازی تسهیلگران و اعضای کارگروه‌های تخصصی آموزش، شناسایی مهارت‌های دیجیتال موردنیاز کارکنان، بازنگری ساختار کارگروه‌های تخصصی، بازنگری و بهبود فرایندهای نیازسنجی و طراحی دوره‌های آموزشی را ارائه کرد.

وی در پایان، ثبت‌نام فراگیران در دوره‌های آموزشی را یکی از وظایف اصلی تسهیلگران دانست و بر توجه ویژه تسهیلگران در کاهش غیبت و اطلاع‌رسانی اهداف و انتظارات به فراگیران قبل از شرکت در دوره تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =