• ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
  • کد خبر: 24785
  • readingTime: ۱ دقیقه
عسگرزاده

دبیر انجمن سنگ آهن ایران در میزگرد بررسی چالش‌ها و فرصت‌های سنگ‌آهن در ۱۴۰۱گفت: سنگ آهن عاملی برای توسعه ایران است و با معدن‌کاری فراسرزمینی می توانیم از این عامل علاوه بر پتانسیل داخلی استفاده نماییم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سعید عسگرزاده دبیر انجمن سنگ آهن ایران در میزگرد بررسی چالش‌ها و فرصت‌های سنگ‌آهن در ۱۴۰۱ که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم معدن را به جای نفت جایگزین کنیم باید عادت‌های قدیمی و مدل‌های زندگی گذشته را تغییر دهیم.

وی افزود:‌ سنگ آهن عاملی برای توسعه ایران است و با معدن‌کاری فراسرزمینی می توانیم از این عامل علاوه بر پتانسیل داخلی استفاده نماییم.

عسگرزاده تاکید کرد: باید کارگروهی تشکیل شود تا با همفکری در مورد منابع سنگ آهن به‌ویژه در شرق کشور فرصتی را برای کمک به صنعت فولاد کشور ایجاد کرد.

دبیر انجمن سنگ آهن ایران در پایان گفت: صنعت آهن و فولاد صنایع در دسترس و ارزانی است و به طور کلی احتمال افزایش قیمت شدید برای آن قابل تصور نیست که به همین خاطر می‌توانیم ثبات قیمت و در نتیجه افزایش سرمایه‌گذاری‌ها را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =