دکتر سبزواری مدیرعامل هلدینگ توکافولاد همایش تکریم روز کارگر 11 اردیبهشت 1401

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد با تأکید بر ضرورت توجه به نوآوری و دانش در راستای توسعه گفت: کار کردن با نوآوری، فکر و دانش در کنار انگیزه، اشتیاق کاری، رعایت انضباط و تعامل مثبت و سازنده باعث توسعه یک شرکت، جامعه و کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیین تکریم و تقدیر از کارگران نمونه گروه سرمایه گذاری توکافولاد بعد از ظهر روز یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه، با حضور مدیران و مسئولان این هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه برگزار شد.

در این مراسم احمد رضا سبزواری، مدیرعامل هلدینگ توکافولاد ضمن تبریک روز کارگر اظهار کرد: خداوند انسان را برای عبادت آفریده است. امام علی علیه‌السلام خود را کارگر و کار کردن را کرامت انسان می‌داند.

وی با اشاره به جایگاه والای کارگر افزود: پیامبر اکرم به دلیل اهمیت کار و کسب روزی حلال، دست کارگر را بوسیدند. در واقع افراد به واسطه کار کردن ارزشمند می‌شوند.

نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه شرکت است

مدیرعامل هلدینگ توکافولاد گفت: امروز چاره‌ای به جز تلاش و توسعه، در پیش روی خود نداریم. اگر بخواهیم خانواده و ملت ما سربلند شود باید با نوآوری، فکر و دانش کار کنیم.

سبزواری اضافه کرد: این موارد باعث توسعه یک شرکت، جامعه و کشور می‌شود. همانطور که مقام معظم رهبری امسال را به نام دانش نام‌گذاری کردند ما نیز باید به این موضوع توجه کنیم.

وی ادامه داد: همواره باید تلاش کنیم خلاقیت و نوآوری را در کار خود داشته باشیم‌. انگیزه، اشتیاق کاری، رعایت انضباط و تعامل مثبت و سازنده با همکاران علاوه بر موارد بیان شده، جزو دیگر معیارهای نمونه شدن محسوب می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ توکافولاد خاطرنشان کرد: نیروی انسانی، سرمایه هر شرکت محسوب می‌شود و هیچ سرمایه مادی نیز با آن قابل مقایسه نیست. سرمایه‌های مادی شرکت‌ها بدون وجود نیروی متخصص و علاقه‌مند و با فکر بی فایده است.

ایجاد ارزش‌افزوده با وجود نیروی انسانی متخصص و علاقه‌مند

سبزواری تصریح کرد: نیروهای انسانی غیرمتخصص و نامناسب باعث از بین رفتن سرمایه‌های شرکت می‌شوند در حالی که حضور جوانان متخصص، علاقه‌مند، کارآزموده و با انگیزه باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود بنابراین لازم است سطح دانشی کارکنان افزایش یابد. بدیهی است که این افزایش سطح دانشی هم باعث افزایش سطح شرکت خواهد شد.

وی افزود: وجود نیروی انسانی متخصص، صاحب دانش و با انگیزه در کنار مدیران شرکت‌ها باعث فائق آمدن بر چالش‌ها و در نهایت پیشرفت و توسعه شرکت می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ توکافولاد گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد یک رشد با شتاب انجام شده است. از آنجا که شعار امسال هلدینگ توکافولاد به صورت هدفمند انتخاب شده و دانایی محوری نیز بخشی از آن را تشکیل می‌دهد، بدیهی است تحقق برنامه‌های توسعه‌ای شرکت به همین مسئله بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در این مراسم از حسین یزدخواستی و امین احمدپور به عنوان کارگران نمونه شرکت توکا ریل، بهرام خرسندی و غلامرضا اکبری به عنوان کارگران نمونه شرکت بهین ریل، جمشید رحیمی و بابک علی اکبری به عنوان کارگران نمونه شرکت توکا کشش تجلیل شد.

حسین امین افشار و حمید هونجانی به عنوان کارگران نمونه شرکت آسیا سیر ارس، مهدی ذکوی و عبدالحمید مزروعی به عنوان کارگران نمونه شرکت حمل و نقل توکا، مرتضی باقری و فرزاد نیز به عنوان کارگران نمونه قاسمپور شرکت فرآورده‌های نسوز آذر تجلیل شدند.

در ادامه این مراسم از امیرحسین اسماعیلی و عباس عباسی به عنوان کارگران نمونه شرکت تولیدی صنایع نسوز توکا، محمد علی حیدری و محمد جواد قرقانی به عنوان کارگران نمونه شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان، رضا صالحی و جمشید صادق زاده به عنوان کارگران نمونه شرکت ایران ذوب و حسن حیدری و علی اصغر حاجی به عنوان کارگران نمونه محمدی شرکت میرکو تقدیر به عمل آمد.

همچنین از اعظم نوری و امیر غفوری به عنوان کارگران نمونه شرکت توکا تولید اسپادان، حسین غلامی و علی پژمان فرد به عنوان کارگران نمونه شرکت استقلال سپاهان، رسول میرزاپور و سید ظهیرالدین صدری به عنوان کارگران نمونه شرکت راهبران فولاد اصفهان، محمدرضا طاهرزاده و جعفر نظری به عنوان کارگران نمونه شرکت فولاد تاراز و حسین قربانی و خشایار سرهنگی به عنوان کارگران نمونه شرکت صنایع برش ورق فولادی مبارکه تجلیل شد.

در گام آخر این برنامه نیز از فرهاد رضایی و داوود حقیقت به عنوان کارگران نمونه شرکت توکا تدارک، سیامک تاهو و مرتضی تیموری به عنوان کارگران نمونه شرکت فوکا، سلمان شاهمرادی و جعفر احسانی به عنوان کارگران نمونه شرکت توکا سبز، حمیدرضا امامی و الله‌کرم مرادیان به عنوان کارگران نمونه شرکت بهسازان صنایع خاورمیانه و رسول مردانی به عنوان تنها کارگر روشندل (نابینا) گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =