معدن یزد

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان یزد در سفر به بهاباد با حضور در معدن سرب و روی گیچرکوه این شهرستان، ضمن بازدید از عمق ۱۲۰ متری این معدن درجمع کارگران و کارکنان حضوریافت و مسائل ومشکلات آنان را مورد بررسی قرارداد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان یزد در سفر به بهاباد ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این معدن مشکلات و مسائل پیش رو آن را در زمینه برق رسانی، مشکلات رفاهی، ایمنی و حقوقی کارگران را بررسی کرد و در این خصوص اظهار داشت: با هماهنگی و تلاش همه مسئولان شهرستان و کمک مدیران استان برای رفع مشکلات این بخش معدنی اقدام می‌شود.

وی همچنین باتبریک هفته کاروکارگر و قدردانی اززحمات و تلاش‌های جهادگونه کارگران معدن گیچرکوه بهاباد در عمق ۱۲۰ متری زمین اظهارداشت: چرخ‌های اقتصاد جامعه جامعه به دستان توانمند کارگران به چرخش در می‌آید و این قشر پایه و اساس توسعه کشور هستند.

فلاحتی تامین بیمه کارگری و معیشت را از ضروری‌ترین نیازها واولویت‌های اداره کار دانست و افزود: پیگیری مشکلات کارگران مورد غفلت قرار نمی‌گیرد و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات آنان رسالت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

در پایان این بازدید به مناسبت هفته کاروکارگر از کارگران زحمت کش و پر تلاش معدن گیچرکوه بهاباد تجلیل به عمل آمد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباددرفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =