• ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
  • کد خبر: 23902
  • readingTime: ۱ دقیقه
جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: در امارات بازی کردم و شناخت خوبی از فوتبال امارات دارم، می‌دانم الاهلی از تیم‌های خوب امارات است و بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی امارات اظهار کرد: دو تیم بازی گذشته خود را مساوی کردند، بازی قبل شاید همه فکر می‌کردند الاهلی به راحتی تیم آخال ترکمنستان را شکست دهد، اما این اتفاق رخ نداد. روز اول بازی‌ها اعلام کردم که گروه به دلیل نزدیک بودن تیم‌ها به یکدیگر سخت‌ترین گروه برای صعود در این رقابت‌ها است.

وی ادامه داد: بازی سختی روز آینده با تیم پر مهره و پرقدرت الاهلی داریم، این تیم بازیکنان خوب و با کیفیت زیادی دارد. در امارات بازی کردم و شناخت خوبی از فوتبال امارات دارم، می‌دانم الاهلی از تیم‌های خوب امارات است و بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت. در بازی قبل ثابت کردیم قدرت خوبی داریم و هر حریفی را می‌توانیم تحت فشار قرار دهیم. برای پیروزی در این بازی‌ها نیاز به تمرکز داریم.

نکونام تاکید کرد: شرایطی که تیم باید برای بازی آینده آماده شود را پشت سر گذاشتیم. ما در ساعتی بازی کردیم که هوا رطوبت زیادی داشت و کولینگ بریک برای این بازی ندادند، اما بازی که دیرتر از بازی ما برگزار شد، داور در دو نیمه کولینگ بریک اعلام کرد. این موضوع برای من جای تعجب داشت و از مسئولان خواهش کردیم که شرایط برای همه تیم‌ها برابر باشد. می‌دانیم در یک تورنمنت چه چیزهایی نیاز داریم و نقاط ضعف و قوت خود در بازی اول را شناسایی کردیم. در کنار این ها نیاز به گذر از بدشانسی داریم.

نیاز به گذر از بدشانسی داریم/ الاهلی تیم پر مهره و پرقدرتی است

همچنین عارف آقاسی، بازیکن تیم فولاد نیز در این نشست خبری گفت : می‌دانیم الاهلی یک تیم حرفه‌ای است و بازی دشواری روز آینده خواهیم داشت. در بازی اول که می‌توانستیم برنده آن باشیم، نشان دادیم تیمی قدرتمند، متحد و هم دل هستیم. بازی‌های هفته اول نشان داد که گروه فولاد برای صعود بسیار دشوار است، اما شانس ما از دیگر رقبا بالاتر است.

گفتنی است، بازی دو تیم فولاد ایران و الاهلی امارات روز آینده، یکشنبه ساعت ۲۱:۴۵ در شهر جده عربستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =