• ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۴
  • کد خبر: 23841
  • readingTime: ۱ دقیقه
الدحیل التعاون

تیم فوتبال التعاون عربستان با یک گل دیرهنگام موفق به پیروزی برابر تیم پرستاره الدحیل قطر شد تا معادلات گروه D لیگ قهرمانان آسیا به هم بریزد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ از شب گذشته و با برگزاری دیدارهای گروه‌های D و C دنبال شد. در اولین بازی گروه D رقابت‌ها تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در برابر پاختاکور ازبکستان قرار گرفت و توانست با یک کامبک شیرین و کسب نتیجه سه بر یک، سه امتیاز شیرین این بازی مهم را کسب کند. از طرفی دیگر نماینده فوتبال ایران، یعنی تیم فولاد خوزستان نیز در برابر الغرافه قطر گرفت و به تساوی بدون گل رضایت داد.

در بامداد امروز، جمعه دیگر بازی این دو گروه برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها هم‌گروهی‌های سپاهان یعمی تیم مدعی الدحیل قطر با ترکیبی از ستاره‌های نام آشنا در دنیای فوتبال در برابر تیم التعاون عربستان قرار گرفت، تیمی که هم‌اکنون در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر عربستان قرار دارد. بر خلاف پیش بینی‌ها این بازی نزدیک و نفس‌گیر دنبال و بازی در دقیقه ۱۱ با نتیجه یک بر یک پیگیری می‌شد.

پس از این دو گل زودهنگام، این تیم الدحیل بود که حملات پرتعدادی روی دروازه التعاون انجام داد، اما تیم عربستانی که از حضور تماشاگران خود در ورزشگاه بهره می‌برد به خوبی ایستادگی کرد و با فرصت طلبی در دقیقه ۸۶ گل برتری را به ثمر رساند تا به یک پیروزی شیرین و غیر قابل پیش بینی دست پیدا کند. با این نتیجه احتمالا معادلات صعود در هفته‌های آتی در این گروه به هم بریزد و شرایط تیم‌ها دشوار باشد.

با این نتیجه سپاهان با توجه به تفاضل گل بهتر در رده اول گروه D رقابت‌ها قرار گرفت و تیم التعاون بر جایگاه دوم تکیه زد؛ الدحیل و پاختاکور نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

شکست غیر منتظره الدحیل مقابل التعاون

در گروه C رقابت‌ها نیز دیدار دو رقیب فولاد یعنی آخال ترکمنستان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا هر چهار تیم این گروه در پایان هفته اول مسابقات یک امتیازی باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =