• ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
  • کد خبر: 23951
  • readingTime: ۱ دقیقه
جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: فقط به خاطر اشتباهی که در لحظه ضد حمله حریف انجام دادیم گل را دریافت کردیم. جلوی یک تیم حرفه‌ای و خوب مثل الاهلی نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شد، زیرا بازیکنان حریف به خوبی از این اشتباهات استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر شباب الاهلی امارات در نشست خبری اظهار کرد: در این بازی موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و به گل رسیدیم. به نظرم روی صحنه‌ای دریافت گل تساوی بی‌تجربگی کردیم، در این صحنه حدود شش نفر از بازیکنان ما برای زدن گل دوم در زمین تیم حریف بودند و این مساله روی ضد حمله به تیم ما آسیب زد. یک لحظه و با یک اشتباه بازی به تساوی رسید، با این حال توانستیم تیم خوب الاهلی را کنترل کنیم و به تیم حریف موقعیتی ندهیم.

وی ادامه داد: این گروه سخت ترین گروه رقابت‌ها است و تیم‌ها بسیار نزدیک به هم رقابت می‌کنند. شرایط به گونه پیش می‌رود که تیم‌ها خیلی سخت به هم می‌بازند و بازی‌ها فرسایشی دنبال می‌شود.

نکونام تاکید کرد: فقط به خاطر اشتباهی که در لحظه ضد حمله حریف انجام دادیم گل را دریافت کردیم. جلوی یک تیم حرفه‌ای و خوب مثل الاهلی نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شد، زیرا بازیکنان حریف به خوبی از این اشتباهات استفاده می‌کنند. می‌توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم، اما این کار را انجام ندادیم و به جز صحنه گل الاهلی بازی را به خوبی در کنترل داشتیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: زحمت خود را برای بردن کشیدیم و تیم باید با تجربه بیشتری عمل کند. با توجه به شرایط باید از گل محافظت کنیم و اجازه فرصت سوزی ندهیم. در بازی قبل می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و در این بازی تا دقیقه ۹۲ جلو بودیم؛ بازیکنان باید مسئولیت‌پذیرتر عمل کنند تا شرایط تیم بهتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =