• ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
  • کد خبر: 23947
  • readingTime: ۲ دقیقه
فولاد و الغرافه

دو تیم فوتبال فولاد ایران و شباب الاهلی امارات در قالب مسابقات آسیایی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فولاد ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به مصاف تیم شباب الاهلی امارات رفته است. این بازی از ساعت ۲۱:۴۵ در شهر جده عربستان آغاز شد. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که فولاد ایران بازی قبلی خود را برابر الغرافه با تساوی پشت سر گذاشت و شباب نیز نتیجه‌ای مشابه برابر آهال ترکمنستان به دست آورد.

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم فولاد: شهاب گردان، مهدی شیری، موسی کولیبالی، حمید بوحمدان، عارف آقاسی، وحید حیدریه، سینا مریدی (دقیقه ۴۳-محمد آبشک)، علیرضا کوشکی، ساسان انصاری، آرش رضاوند و لوسیانو پریرا.
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تیم شباب الاهلی: ماجد ناصر، سلمان خمیس، ولید عباسی، عزیزجون غانییف، احمد نوراللهی، عبدالعزیز هیکل، توماس اولس، محمدجمعه عید، حارب عبدالله، عبدالعزیز الصنقور و ماجد حسن.
سرمربی: مهدی علی

گل‌ها: احمد نوراللهی (گل به خودی) برای فولاد و نیکولاس کاتابیا برای شباب الاهلی

شرح گل

دقیقه ۸۳؛ احمد نوراللهی (گل به خودی)؛ (فولاد ۱ _ شباب الاهلی صفر): ضربه پرقدرت بوحمدان از پشت محوطه جریمه با برخورد به احمد نوراللهی وارد دروازه شد.

دقیقه ۱+۹۰: نیکولاس کاتابیا (فولاد ۱ _ شباب الاهلی ۱): پرتاب دست بلند دروازه‌بان شباب الاهلی تبدیل به یک گل موقعیت گل خطرناک برای این تیم شد؛ بازیکن تیم اماراتی از جناح چپ توپ را به دهانه دروازه فولاد فرستاد تا فردریکو نیکولاس با یک ضربه آسان گل تساوی را به ثمر برساند.

گزارش بازی

نیمه اول: فولادی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت خطرناک روی دروازه حریف خلق کردند. پس از برتری نسبی فولادی‌ها در دقایق ابتدایی، از اواسط نیمه بازیکنان شباب نیز به خود آمدند و توانستند چند باری به دروازه گردان نزدیک شوند. با این حال فولادی‌ها با پرس سنگین از محوطه جریمه حریف اجازه گردش توپ به تیم حریف را نمی‌دادند. از طرفی فولاد سعی داشت با پوشش فضاها اجازه بازی‌ سازی به تیم‌ حریف را ندهد و با استفاده از ضد حملات به دروازه الاهلی نزدیک شود. توپ در این نیمه بیشتر در میانه زمین در گردش بود و دو تیم نیز نتوانستند از تک موقعیت‌های خود بهره ببرند تا نیمه اول با نتیجه بدون گل تساوی به پایان برسد.

نیمه دوم: بازی در نیمه دوم سر و شکل بهتری به خود گرفت و دو تیم بازی روان تری نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشتند. دو تیم موقعیت‌های مختلفی داشتند و اگر مهاجمان فولاد با دقت بیشتری عمل می‌کردند، می‌توانستند به گل هم برسند.

دقایق حساس

*دقیقه ۳: پرتاب دست بلند فولادی‌ها در محوطه جریمه روی سر مهاجمان بلند قامت این تیم نشست، اما آنها نتوانستند از این توپ استفاده لازم را ببرند.

*دقیقه ۱۰: ضربه شیمبا از پشت محوطه جریمه حریف با برخورد به مدافعان حریف تبدیل به کرنر شد.

*دقیقه ۱۳: ارسال بازیکنان شباب الاهلی به محمد عید رسید و ضربه والی این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه گردان به بیرون رفت.

*دقیقه ۳۱: سانتر فولادی‌ها روی دروازه حریف با ضربه سر حمید بوحمدان همراه شد، اما ضربه این بازیکن بالای دروازه حریف فرود آمد.

*دقیقه ۵۵: ضربه سر لوسیانو پریرا روی ارسال حمید بوحمدان با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: در شلوغی محوطه جریمه روی یک ارسال اولسن با ضربه سر دروازه فولاد را تهدید کرد اما شهاب گردان درازکش توپ را در آغوش کشید کرد.

دقیقه ۶۶: در شلوغی محوطه جریمه شباب الاهلی توپ برای سرزنی بوحمدان مهیا شد اما ضربه این بازیکن را ماجد ناصر در اختیار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =