ساکت

در یازدهم آذرماه ۱۴۰۰ تیم شنای کارکنان شرکت فولاد مبارکه موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات ایمیدرو شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آخرین ماه پائیز ۱۴۰۰ یعنی آذرماه، قطار ورزش شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنان مثل ماه‌های گذشته به سرعت در حرکت بود و شاهد درخشش ورزشکاران بودیم.

روز دوم آذرماه، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدال نقره‌ پزشکی فوتبال این قاره به عباس ربیعی پزشک باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به پاس بیش از ۲۰ سال خدمت در حوزه پزشکی فوتبال اهدا شد.

یازدهم آذرماه تیم شنای کارکنان شرکت فولاد مبارکه در رقابت با ۱۴ تیم از شرکت‌های صنعتی و معدنی موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات ایمیدرو شد؛ این مسابقات در قالب نخستین دوره از مسابقات شنای ایمیدرو و با میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار گردید.

یکی دیگر از موفقیت‌های کسب‌شده کارکنان شرکت فولاد مبارکه در عرصه‌های ورزشی، کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم دوومیدانی در مسابقات صنایع و معادن کشور است که از آمادگی مناسب و سطح بالای کیفی ورزشکاران فولاد مبارکه حکایت داشت.

تجلیل از پرستار ورزشکار توسط محمدرضا ساکت

در راستای اقدامات فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بین دو نیمه مسابقه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و صنعت نفت آبادان به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار توسط محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تجلیل از پرستار ورزشکار علیرضا جعفری صورت گرفت.

همچنین به مناسبت سالگرد بلبل هزاردستان شهر فرهنگ و هنر شادروان استاد جلال تاج اصفهانی ازاستاد سید احمد مراتب از شاگردان بارز ایشان در رشته آواز تجلیل به عمل آمد.

روز ۲۳ آذرماه در آغاز هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان پایتخت با تک گل جعفر سلمانی به برتری رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =