• ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
  • کد خبر: 23519
  • readingTime: ۱ دقیقه
فلز مس

روز سه‌شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۱، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۲۵ دلار افزایش یافت و به ۱۰ هزار و ۳۵۰ دلار رسید.

به گزارش ایراسین به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس روز سه‌شنبه ۹ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پیش از آن، ۱.۲ درصد معادل ۱۲۵ دلار افزایش یافت و به ۱۰ هزار و ۳۵۰ دلار رسید. این مقدار نسبت به هفته پیشین ۰.۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. قیمت مس در روز دوشنبه هشتم فروردین ماه، ۱۰ هزار و ۲۲۵ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس نیز در معاملات روز سه‌شنبه، ۰.۱ درصد معادل ۱۲۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش یافت اما نسبت به هفته پیش بدون تغییر باقی ماند.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۹ فروردین ماه، با افزایش ۹۵۰ تنی، از ۸۰ هزار و ۵۵۰ تن به ۸۱ هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

رشد قیمت جهانی مس در بورس لندن

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۹ فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۶ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه هشتم فروردین با کاهش ۱۱۰ دلار بر تن همراه بوده است.

رشد قیمت جهانی مس در بورس لندن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =