ایران خودرو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ضمن پیشگام خواندن این گروه صنعتی در اجرای هشت دستور رئیس جمهور، از افزایش گارانتی محصولات این شرکت به سه سال و پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر خبر و اطمینان داد که ایران‌خودرو درصدد است تا با افزایش کیفیت محصولات، دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب در رابطه با عرضه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان رفع شود.

به گزارش ایراسین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اسفندماه سال جاری پس از بازدید سرزده از گروه صنعتی ایران‌خودو، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل خودروسازان قرار گرفت و پس از آن، هشت دستور به جهت کیفی و کمی‌سازی تولید خودرو در کشور صادر کرد.

حال گروه صنعتی ایران‌خودرو، خود را پیشگام در اجرای دستورات رییس جمهوری در حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو خوانده و در راستای اجرای بند دوم فرمان هفتم، گارانتی تمامی محصولات خود را از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش افزایش داده است.

فرمان هفتم رئیس جمهور که بر افزایش کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل اشاره دارد، در بند دوم متذکر شده است که خودروهای عرضه شده به بازار از ابتدای سال ۱۴۰۱، می بایست حداقل با ۳ سال یا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر، ضمانت شوند.

در این رابطه مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو- ضمن اعلام این خبر، تاکید کرده است: عزم ایران‌خودرو بر اجرای تمامی بندهای ابلاغی از سوی رییس جمهوری، متمرکز شده است. از سال جاری، نظارت‌های کیفی در زنجیره تامین ایران‌خودرو با حساسیت بالایی صورت خواهد گرفت و طبق دستور ابلاغی، از قطعات با کیفیت پایین در خطوط تولید استفاده نخواهد شد. همچنین درصدد هستیم تا با افزایش کیفیت محصولات، رهبر معظم انقلاب دیگر دغدغه‌ و نگرانی‌ای از سوی ایران‌خودرو برای عرضه محصول باکیفیت و رضایتمندی مشتریان نداشته باشند.

وی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی دقیق در مسیر ارائه محصول و خدمات شایسته به هموطنان، گفت: شبکه تامین و مجموعه کارکنان ایران‌خودرو به دنبال ارائه محصول باکیفیت و ایمن به مشتریان هستند.

خدمات امداد نوروزی ایران‌خودرو تا ۱۴ فروردین فعال است/تخفیف ۵ درصدی تعویض قطعات ضمن ایاب‌وذهاب رایگان

علاوه بر موضوع افزایش گارانتی محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱، این گروه صنعتی اعلام کرده است، طرح امداد نوروزی ایران خودرو که از پیش از روزهای پایانی اسفند ماه آغاز شده است، تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام مدیرعامل ایساکو، در طرح خدمات نوروزی امسال تخفیف پنج درصدی تعویض قطعات توسط ناوگان امدادخودرو و ایاب‌وذهاب رایگان برای تمامی مشتریان ایران‌خودرو، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک امداد خودرو در نظر گرفته شده است. در تمامی محورهای مواصلاتی کشور بیش از ۲۱۶۰ تیم امدادخودرو ایران، به صورت شبانه‌روزی حضور دارند و با همکاری این گروه خدماتی تعداد ۲۶ هزار و ۴۶۶ خدمت در جاده‌های سراسر کشور به هموطنان ارائه شده است.

طی شش روز ابتدایی اجرای این طرح بیش از ۳۰ هزار خودرو در ۳۲۰ نمایندگی مجاز کشیک در سراسر کشور پذیرش شده‌اند. ضمن اینکه با توجه به حجم بالای سفرهای در این نوروز، مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آمادگی این را دارد که در صورت نیاز، تعداد نمایندگی‌های کشیک و ناوگان امدادی را برای تسهیل در ارائه خدمات افزایش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =