ایین رونمایی از سردیس شهید غازی و پیراهن جدید تیم بزرگ سالان سپاهان

عکس:مجتبی جهان بخش

امور ورزش شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای رسالت خود گام‌های موثری را در خردادماه در حوزه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی برداشتند.

پایگاه خبری ایراسین، پژمان سلطانی- امور ورزش شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای رسالت خود گام‌های موثری را در خردادماه در حوزه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی برداشتند.

در روز سوم خرداد، فاز سوم مرکز فنی ورزشی تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شامل بخش ریکاوری مرکز فنی ورزش و سالن بدنسازی شهید قاسم سلیمانی با حضور مجتبی لطفی مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه فرهنگی ورزشی باغ فردوس افتتاح شد.

با توجه کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و اخذ مجوز از ستاد کرونا، امور ورزش فولاد مبارکه در راستای ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده ایشان و همچنین کاهش عوارض ناهنجاری‌های اسکلتی اقدام به برگزاری تمرینات حرکات اصالحی با به کارگیری مربیان متخصص استان اصفهان در مجموعه فردوس اصفهان نمود.

شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نشستی را پیرامون توسعه زیرساخت‌های ورزشگاه نقش جهان برگزار نمود، این جلسه کارگروه در راستای توسعه شرایط سخت افزاری و زیربنایی این ورزشگاه با دعوت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و حضور احمد سعید بخش معاون اجرای پروژه‌های فولاد مبارکه، محمدرضا شریفی مدیر مهندسی شرکت فولاد مبارکه و دیگر مسئولین برگزار شد. در این جلسه ضمن بازدید میدانی از ورزشگاه نقش جهان، در خصوص ایجاد دو رختکن جدید، ساختمان موزه افتخارات باشگاه، توسعه فضای سبز اطراف ورزشگاه، نورپردازی و زیباسازی ورزشگاه و ... تبادل نظر و تصمیمات الزم اتخاذ شد.

خردادماه ۱۴۰۰ رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری و مرحوم محمود یاوری

روز هشتم خردادماه، مراسم رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری بنیانگذار باشگاه سپاهان و استاد محمود یاوری مربی ارزشمند این باشگاه با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه، مدیران و مسئوالن ادارات دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده این دو پیشکسوت و جمعی از پیشکسوتان بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

از دیگر اتفاقات ارزشمند خردادماه این بود که در حاشیه برگزاری جلسه کمیته اجرایی ورزش ایمیدرو که با حضور مجتبی لطفی مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه و جمعی از مدیران ورزشی ایمیدرو به میزبانی مشهد مقدس از دو دهه تلاش خالصانه و جهادگرانه مجتبی داوری مدیر ورزش قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای توسعه ورزش کارگری و ورزش قهرمانی تجلیل شد.

فروشگاه اینترنتی باشگاه فوالد مبارکه سپاهان با هدف ارائه خدمات و فروش محصولات اصلی و استاندارد به هواداران کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. اسفند سال ۱۳۹۹ فروشگاه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه بزرگ نقش جهان افتتاح شد و در ادامه به جهت رفاه حال هواداران باشگاه طراحی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در دستور کار قرار گرفت.

روز ۲۸ خرداد برگ دیگری در تاریخ سیاسی پرفراز و نشیب و پرافتخار کشورمان رقم خورد و شاهد نقش‌آفرینی برجسته کارکنان شرکت فولاد مبارکه به ویژه ورزشی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =